آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی دانلود کتاب آموزش نود جی اس Node.js & Express به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش نود جی اس Node.js & Express به زبان فارسی

کتاب آموزش نود جی اس Node.js & Express به زبان فارسی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. نود جی اس یکی از شگفت ترین ابزار و تکنولوژی نسل سوم می باشد که با استفاده از جاوا اسکریپت می توانید برنامه ه و اپلیکیشن های تحت سرور node تولید کنید. در واقع نود جی اس به شما کمک می کند تا وب سرور هایی که بر مبنای Treading عمل میکنندو برای هر درخواست از سمت کلاینت یک نخ یا ترد ایجاد می کنند و این باعث اشغال فضای رم سرور و بار بر روی سرور می کند. این روش برای درواست های بسیار زیاد روش بهینه ای نمی باشد و باعث دان شدن سرور می گردد. برای این منظور شرکت گوگل نود جی اس را ایجاد نود تا با با استفاده از جاوا اسکریپت و پردازش آن در سمت سرور بتواند فقط یک ترد ایجاد کرده و تمام درخواست ها را مدیریت نماید. هدف این است که خواننده عزیز بعد از اتمام این کتاب توانی خلق یا به عبارت دیگری تولید یا به عبارت عامیانه توانی کدنویسی کامل یک اپلیکشین تحت Node.js که به کاربرها این اپلیکشین این اجاره را می دهد که فایل ها خود را در این اپلیکشین تحت وب بارگزاری کنند و در آموزش قدم به قدم تا رسیدن به خلق کامل این اپلیکشن به توضیح قسمت به قسمت کدها می شود . امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان  آموزش نود جی اس  Node.js & Express به زبان فارسی

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: حسن تفرشی

تعداد صفحه: ۴۲

حجم فایل: ۲٫۱ مگابایت

 منابع:  کتاب سبز   –  درباره نود جی اس

Node.js یک پلتفرم کدنویسی سمت سرور است که بر پایه موتور جاوا اسکریپت مرورگر گوگل‌ کروم کدنویسی شده است. این پلتفرم توسط رایان داهل در سال ۲۰۰۹ ایجاد شده است و در حال حاضر آخرین نسخه آن ورژن ۰٫۱۰٫۳۶ می‌باشد.

بر اساس اعلان مستندات رسمی تعریف Node.Js به شکل زیر عنوان می‌شود:

“Node.js یک پلتفرم ایجاد شده بر پایه موتور جاوا اسکریپت گوگل کروم است که باعث سهولت ایجاد و مقیاس‌پذیری برنامه‌های تحت شبکه می‌شود. این پلتفرم از یک مدل I/O رویداد محور استفاده می‌کند که مسدود نشونده (non-blocking) است و همین امر باعث کاهش فشار موجود بر روی سرور و افزایش کارآیی می‌شود و این امر برای اجرای برنامه‌های مبتنی بر داده که بصورت بلادرنگ (Real-Time) بر روی سرورهای نامتمرکز استفاده می‌شوند بسیار مناسب است.”

Node.js یک پلتفرم کد باز برای گسترش برنامه‌های سمت سرور و تحت شبکه می‌باشد. این پلتفرم بر اساس زبان جاوا اسکریپت نوشته شده است و قابلیت پیاده‌سازی بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و سیستم عامل کامپیوترهای اپل را دارد.

این فریم ورک کتابخانه‌ای عظیم از ماژول‌های مختلف جاوا اسکریپت را فراهم می‌کند که سهولت در گسترش وب‌اپلیکیشن ها را تا حد زیادی فراهم می‌آورد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید. {plusone}

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام. برای من وقتی localhost:8000 رو میزنم ارور دیسکانکت میده و به سرور وصل نمیشه . پورت رو ۸۰ هم گذاشتم ولولباز هم کار نکرد. در حالی که xampp فعاله و sql و apache روشنن. خاموششون کردم هم همینطور بود . مشکلش چیه؟

دیدگاه شما

نظر شما