آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود فیلم آموزشی مدیریت وب سرور آپاچی Apache

فیلم آموزشی مدیریت وب سرور آپاچی Apache

 فیلم آموزشی مدیریت سرور وب آپاچی را تقدیم شما عزیزان می کنیم. وب سرور آپاچی یک سرویس دهنده وب http می باشد که به صورت متن باز بر روی سیستم عامل لینوکس ارائه شد. Apache امروزه سهم بزرگی در بازار وب سرور های دنیا دارد بطوریکه در سال ۲۰۱۰ که بیش از ۶۸ درصد سهم بازار دنیا را به خود اختصاص داده بود. در این فیلم آموزشی شما با مدیریت وب سرور آپاچی آشنا خواهید شد. این آموزش تصویری محصول شرکت لیندا می باشد. در این دوره شما با نصب و پیکربندی وب سرور Apache و نیر فایل هدایتگر وب سرور .htaccess در ارائه خدمات وب سرور اشنا خواهید شد. این آموزش با زبان انگلیسی ساده و روان تدریس شده است که امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : فیلم آموزشی مدیریت وب سرور آپاچی Apache

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: شرکت لیندا

حجم فایل: ۵۶۰ مگابایت

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی مدیریت وب سرور آپاچی, مدیریت وب سرور آپاچی, نصب و پیکربندی وب سرور Apache, آموزش Apache, دانلود فيلم آموزشي Apache

آپاچه یا آپاچی از آوریل سال ۱۹۹۶ تا به امروز معروفترین و رایج ترین وب سرور (web server) در دنیای سرورها و میزبانی وب می باشد. این نام از قبیله آپاچی که از اولین اقوام ساکن آمریکا بوده اند اقتباس شده است. البته بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزاری ( software developers ) از کلمه “patchy” به دلیل استفاده از patch های مختلف به عنوان وجه تسمیه آن نام برده اند. در سال ۲۰۰۹ آپاچه اولین وب سروری بود که به مرز بیش از ۱۰۰ میلیون وب سایت رسید و این میزان در ژوئن سال ۲۰۱۳ به حدود ۵۴٫۲% وبسایت های فعال در اینترنت رسید. اهمیت آپاچه را به عنوان یکی از اولین وب سرورها می بایست در نقش کلیدی آن در رشد دنیای وب ( world wide web ) دانست، این وب سرور در اصل بر پایه نسخه وب سرور ( NCSA HTTPd ( National Center for Supercomputing Applications می باشد که توسعه آن در سال ۱۹۹۵ با توقف پروژه NCSA صورت پذیرفت. از مهمترین ویژگی هائی که در موفقیت و پیشرفت آپاچه نقش بسزائی داشته است این است که این وب سرور بصورت متن باز می باشد و هزاران توسعه دهنده نرم افزاری در گسترش آن نقش داشته اند، ناگفته نماند توسعه این نرم افزار تحت نظارت بنیاد نرم افزاری آپاچه ( Apache Software Foundation ) صورت می پذیرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم سرور دوم)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما