آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود فیلم آموزشی امنیت شبکه های سیسکو CCNP ISCW

فیلم آموزشی امنیت شبکه های سیسکو CCNP ISCW

فیلم آموزشی CCNP سوئیچ های سیسکو را برای شما آماده کرده ایم. شرکت سیسکو یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده محصولات و تجهزیات شبکه در دنیا می باشد که بیشترین سهم را در این حوزه دارا می باشد. در این دوره ی آموزشی شما با مفاهیم امنیت رد شبکه های سیسکو و دستورات خط فرمان روتر سیسکو CLI اشنا خواهید شد. این آموزش تصویری محصول شرکت Cisco Press می باشد که با زبان انگلیسی تدریس شده است. در این فیلم شما با آدرس دهی نودهای شبکه و نیز بررسی کنترل ترافیک شبکه و… آموزش می بینید. مدس این فیلم آموزشی کوین والاس می باشد که به صورت گام به گام با مفاهیم امنیت روتر های سیسکو اشنا خواهد کرد. شما می توانید این فیلم آموزشی را با عنوان امنیت روترهای سیسکو CCNP ISCW رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان : فیلم آموزشی امنیت شبکه های سیسکو CCNP ISCW

زبان آموزش : انگلیسی

حجم فایل: ۳۵۰ مگابایت

کلمات کلیدی: امنیت شبکه های سیسکو, مفاهیم امنیت روتر, امنیت روترهای سیسکو, مدرک CCNP ISCW, فیلم آموزشی CCNP, شبکه های سیسکو CCNP ISCW

این فیلم آموزشی تشکیل شده است متحرک سازی ، screen-casts روتر و سوئیچ CLI ویدئو ، ارائه آزمایشگاه ویدئویی و پیشنهاد خواندن لیست ها ، اهداف دقیق ، نمودار آزمایشگاه ، جداول فرمان ، ضبط ویدئو و آموزش صوتی کلید های میانبر که در سراسر این فیلم آموزشی برای آسان کردن انجام کارها آموزش داده می شود .

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما