آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده به زبان فارسی

دانلود کتاب گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده به زبان فارسی

کتاب گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب یکی از معروترین کتاب درس گرافیک رایانه ای می باشد که برای دانشجویان رشته کامپیوتر تدریس می شود شما در این کتاب ابتدا با مفاهیم گرافیک اشنا می شوید و سپس با الگوریتم های گرافیک رایانه ای آشنا می شوید.سپس با Open Gel برای ترسیم نمودارهای گرافیکی و تولید محیط های گرافیکی در برنامه ها رایانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. کتاب فوق رفرنس این درس می باشد که به زبان فارسی تهیه شده است که می توانید از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: دانلود کتاب گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده

نویسنده: دونالد هیرن – ام پائولین بیکر

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۷۴

حجم فایل: ۱۳٫۹٫۹ مگابایت

درس و رشته ی گرافیک رایانه‌ای یا گرافیک کامپیوتری (Computer graphics) یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های علوم رایانه است که به ترسیم، تغییر، و کار با تصاویر به شیوه‌های محاسباتی و رایانه‌ای اقدام می‌نماید. گرافیک رایانه‌ای یکی از پرجاذبه‌ترین و وسیع‌ترین کاربردهای رایانه‌هاست. بازیهای رایانه‌ای، برنامه‌های ساخت پویانمایی دوبعدی و سه‌بعدی، شبیه‌سازیهای محاسباتی*، و پردازش تصاویر را می‌شود به‌عنوان چند نمونه نام برد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده ب, کتاب گرافیک رایانه ای, گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده, گرافیک رایانه ای, درس گرافیک رایانه ای, کتاب گرافیک رایانه ای دکتر بهروز قلی زاده, دانلود کتاب گرافیک راینه ای, بهروز قلی زاده

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما