آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی

 کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی . در این بخش از سایت آغازه کتاب آموزش نرم افزار کورل دروا را برای شما آماده کرده ایم. کورل محصول شرکت Ulead می باشد  که یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های گرافیکی برداری به شما می آید. هرچند از قابلیت های پیکسلی نیز پشتبانی می کند ولی بیشتر برای ایجاد  وکتورهای گرافیکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ولی توانایی ویرایش تصاویر گرافیکی پیکسلی را نیز داراست.

در این کتاب شما با قوی ترین نرم افزار طراحی گرافیکی به نام کورل دراو آشنا می شوید. برخی از فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتند از: فصل اول : آشنایی با محیط و نوار ابزارها در CorelDRAW فصل دوم : آشنایی با ابزارها فصل سوم : ویرایش در CorelDRAW فصل چهارم : متن در CorelDRAW شما می توانید این کتاب را با مشخصات زیر از سایت اغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۹۴

حجم فایل: ۱٫۸ مگابایت

کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی

کتاب آموزش نرم افزار CorelDRAW X4 به زبان فارسی

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید

دانلود آشنايي با محيط CorelDRAW, دانلود آشنایی با CorelDRAW, دانلود آموزش PDF ‌فارسی CorelDRAW, دانلود آموزش برنامه CorelDRAW, دانلود آموزش تصویری CorelDRAW, دانلود آموزش فارسي CorelDRAW, دانلود آموزش CorelDRAW, دانلود اي بوك فارسي CorelDRAW, دانلود اي بوك CorelDRAW, دانلود ايبوك اموزشي CorelDRAW, دانلود ايبوك فارسي CorelDRAW, دانلود ايبوك CorelDRAW, دانلود تكنيكهاي CorelDRAW,

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما