آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش SQL SERVER دانلود کتاب مدیریت پایگاه داده SQL Server به زبان فارسی

دانلود کتاب مدیریت پایگاه داده به زبان فارسی

کتاب مدیریت پایگاه داده از جمله موارد درسی است که در مدارس فنی حرفه ای به ان پرداخته می شود. این کتاب مناسب برای دانشجویان رشته کامپیوتر هم می باشد. از جمله مباحثی که در ایم کتاب به ان پرداخته می شود می توان به مفاهیم پایگاه داده ها ، تغییر جداول پایگاه داده ، ایجاد پرسجو عملیاتی و محاسباتی ، طراحی فرم های پیشرفته ، کار با ماکروها ، محافظت از پایگاه داده ها ، اشنایی با SQL Server ، پرسو جوی های جداول ، کار با Join ، کار با زیر پرسجو ها ، کار با جداول ، کار با عملگرهای جدولی و تغییر داده ای را می توان نام برد. شما یمتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب:  کتاب مدیریت پایگاه داده به زبان فارسی

نویسنده: آموزش و پرورش

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۲۴

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

مفاهیم پایگاه داده ه ادر SQL Server

شرکت مایکروسافت طی سال های اخیر در فاصله های زمانی ۲۴ – ۳۶ ماهه در صدد ارائه نسخه ای جدید از محصولات خود بوده است. به عنوان مثال سه نسخه اخیر ویژوال استودیو طی سال های ۲۰۰۵، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ ارائه شده اند. سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ با ارائه نسخه ی جدید محصول اس کیو ال سرور نیز همراه بوده اند. پس از آن شرکت مایکروسافت نسخه میانی این محصول را تحت عنوان SQL Server 2008 R2 ارائه داد که با رفع مشکلات نسخه ۲۰۰۸ و برخی بهبودها همراه بوده است. اگر از این نسخه استفاده کرده باشید، حتما از آن راضی بوده اید. به این ترتیب با یک وقفه ۳۶ ماهه محصول جدید مایکروسافت تحت عنوان SQL Server 2011 ارائه شد. این محصول نام کد Denali را یدک می کشد و قرار است طیف وسیعی از ویژگی های جدید را در اختیار قرار دهد. هم اکنون این محصول با نام Sql Server 2012 در بازار موجود می باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: کتاب مدیریت پایگاه داده, دانلود کتاب مدیریت پایگاه داده, مفاهیم پایگاه داده ها, SQL Server, تغییر جداول پایگاه داده, ایجاد پرسجو عملیاتی و محاسباتی, طراحی فرم های پیشرفته, کار با ماکروها, محافظت از پایگاه داده ها, اشنایی با SQL Server, پرسو جوی های جداول, کار با Join, کار با زیر پرسجو ها, کار با جداول, کار با عملگرهای جدولی و تغییر داده ای

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما