آغازه نرم افزار کامپیوتر برنامه نویسی دانلود نرم افزار Visual Studio 2013 نسخه نهایی ۳۲ و ۶۴ بیتی

دانلود نرم افزار Visual Studio 2013 32/64 bit

اگر در رشته کامپیوتر تحصیل می کنید حتما نام نرم افزار Microsoft Visual Studio Premium 2013 را شنیده این. این نرم افزار یک محیط IDE جهت تولید و ساخت نرم افزارهای ویندوزی و تحت وب می باشد. این نرم افزار محصول شرکت مایکروسافت بوده و در طی دوران ۱۰ ساله امکاناتی به آن اضافه شده است. شما در این IDE می توانید با زبانهای سی شارپ و وی بی و.. برنامه نویسی کنید.دات نت یک فناوری که بر روی اکثر سیستم عامل های ویندوز شرکت ماکروسافت قابل اجرا است ، چهار چوب اجرایی در نت ورک از ۲ بخش اصلی تشکیل شده کی متیوان به بخش های توابع و کدهای از پیش تعیین شئده که کاربران به راحتی میتوانند از آن ها استفاده کنند . بخش دوم استفاده از ماشین مجازی که کدهای نوشته شده را فراخوانی میکند . این بنرامه به شما این امکان را می دهد تا با زبانهای  metadata , ASP.net , #j , #C و…. شما در این نرم افزار قادر هستید تا به یک پایگاه داده وصل شوید و از تکنولوژی های ADO.NET و.غیره بهره مند شوید. این مجموعه برای سیستم عاملهای ۶۴ بیتی و ۳۲ قابلیت نصب دارد. امید است مورد توجه شما عزیزان  سایت آغازه قرار بگیرد.

عنوان فیلم دانلود نرم افزار ویژوال استودیو ۲۰۱۳

حجم فایل: ۲٫۸ گیگابایت

لینک مستقیم – ۹۵۰ مگابایت

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایلقسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

 لینک کمکی:

برای دریافت فایلقسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایلقسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

کلمات کلیدی: نرم افزار Visual Studio 2013 32/64 bit, ویژوال استودیو ۲۰۱۳, نرم افزار ویژوال استودیو ۲۰۱۳, دانلود نرم افزار Visual Studio 2013, ویژال استادیو, نسخه نهایی Microsoft Visual Studio Premium 2013, نسخه نهایی نرم افزار ویژوال استودیو, نسخه نهایی ویژوال استدیو ۲۰۱۳, ویژوال استدیو ۲۰۱۳, دانلود با لینک مستقیم ویژوال استدیو ۲۰۱۳ نسخه نهایی ویژوال استودیو ۲۰۱۳, ویژوال استودیو نسخه نهایی کرک, Microsoft Visual Studio Premium 2013

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما