آغازه لیست کتابها دانلود کتابهای سخت افزار دانلود کتاب بررسی میکروکنترلر ها و کاربرد در ربات به زبان فارسی

دانلود بررسی میکروکنترلر ها و کاربرد در ربات به زبان فارسی

کتاب بررسی میکروکنترلر ها و کاربرد در ربات به زبان فارسی . کتابی را خدمت شما عزیزان معرفی و جهت دانلود عموم قرار می دهیم  که به بررسی میکرو کنترلرهای AVR و نقش و کاربرد آنها در علم رباتیک و در ساخت ربات مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب بطور خلاصه به معرفی میکروکنترلرهای AVR،PIC،۸۰۵۱ و کاربرد آنها در رباتیک پرداخته شده و امید مورد توجه کاربران عزیز سایت آغازه قرار بگیرد. لازم به توضیح است این کتاب دارای متد برنامه نویسی میکروکنرلر ها نیز می باشد.

عنوان کتاب:  بررسی میکروکنترلر ها و کاربرد در ربات

نویسنده: احسان نجف زاده

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۴۳

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

 میکروکنترلر ها و کاربرد در ربات

میکروکنترلر AVR چیست ؟

AVR در ابتدا یک خانواده از میکروکنترلر های ۸ بیتی بود که در سال ۱۹۹۶ برپایه معماری تغییر یافته هاروارد طراحی و ساخته شد و توسط شرکت Atmel روانه بازار های جهانی شد. این میکروکنترلر یکی از پرفروش ترین میکروکنترلر ها در کل جهان به شمار می آید و تاکنون در پروژه های کثیر علمی ، تحقیقاتی و تجاری گوناگونی به کارگرفته شده است.

AVR سری های مختلفی را شامل می شود و فرآیند توسعه این خانواده از میکروکنترلر ها همچنان ادامه دارد. از شناخته شده ترین سری های AVR می توان به سری Attiny,Atmega,AtXmega اشاره نمود. در حال حاضر AVR در سری های مختلف و متنوعی با توان های پردازشی گوناگون ، ظرفیت های حافظه ای مختلف و سرعت پردازش متفاوت در بازار های جهانی موجود است. اما چیزی که در حال حاضر در کشورمان به صورت عمومی و گسترده استفاده می شود ، سری Atmega از خانواده AVR است که به علت قیمت مناسب و توان پردازش بالا مورد استقبال قرار گرفته است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: بررسی میکروکنترلر, کتاب بررسی میکروکنترلر ها و کاربرد در ربات, میکروکنترلر, بررسی میکروکنترلر ها, انواع میکروکنترلر, AVR، pic، ۸۰۵۱، ۸۰۸۴, رباتیک، کاربرد رباتیک، ساخت ربات, پردازنده های ربات, میکروکنترلر چیست, سخت افزار, پروسسور رایانه

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما