آغازه آموزش شبکه آموزش مجازی سازی دانلود نرم افزار نصب چندین سیستم عامل مجازی با ۱۰ VMware Workstation

دانلود نرم افزار نصب چندین سیستم عامل مجازی با 10 VMware Workstation

وی ام ویر یک نرم افزاری است برای مجازی سازی سیستم عامل که این امکان را به شما می دهد تا چندین سیستم عامل را به صورت مجزا نصب کنید. نرم افزار VMware  یکی از معروفترین ابزارهای مجازی سازی سیستم عامل می باشد. شما با کمک این نرم افزار میتوانید سیستم عاملهای لینوکس ، سولاریس ، Mac os ، ویندوز را نصب کنید. و امکان شبکه سازی را بین این سیستم عاملهای نصب شده را پیاده سازی نمود. نرم افزار VMware Workstation یکی از پرکاربردترین نرم افزار ها به منظور مجازی سازی و رائه چنیدین سیستم و استفاده هم زمان از چندین سیستم عامل روی یک سیستم است . این نسخه از سیستم عاملهای ۶۴ بیتی را پشتیبانی نموده  و USB 3 را نیز در این نسخه قابل استفاده می باشد. این نسخه در مورد شبکه نیز دارای امکانات بسیاری تدارک دیده شده است که شما را در پیاده سازی یک محیط شبیه سازی را فراهم می آورد توانایی انجام برخی عملیات ها به صورت خودکار مثلا : اپدیت برخی نرم افزار های سیستم عامل ها در حالتی که شما با آن ها کار نمی کنید. شما میتوانید این نرم افزار را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان :نصب چندین سیستم عامل مجازی با ۱۰ VMware Workstation

حجم فایل: ۴۲۸ مگابایت

کلمات کلیدی: وی ام ویر, نرم افزار VMware, نرم افزار VMware Workstation, سیستم عامل مجازی, دانلود نرم افزارVMware Workstation, دانلود نرم افزار نصب چندین سیستم عامل مجازی, ۱۰ VMware Workstation دانلود, دانلود لینک مستقیم VMware Workstation

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۴۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی – ۴۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما