آغازه آموزش شبکه آموزش مجازی سازی دانلود فیلم آموزشی نصب و پیکربندی سرور مجازی VPS با نرم افزار VMware به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی نصب و پیکربندی سرور مجازی VPS با نرم افزار VMware به زبان انگلیسی

فیلم اموزشی نصب و راه اندازی سرور مجازی یا در اصطلاح VPS را برای شما اماده کرده ایم که محصول شرکت CBT می باشد. همانطور که می دانید Virtual Private Server توسط یک ماشین مجازی مانند نرم افزار VMware که بر روی یک سرور اختصاصی با قابلیت بالا نصب و راه اندازی می شود. VPS ها به صورت مجزا و مستقل مدیریت می شوند و تمامی امکانات یک سرو ر واقعی  را دارا می باشند که بر روی آنها یک سیستم عامل تحت شبکه نصب و راه اندازی می شود. لذا با این کار می توان بر روی یک سرور اختصاصی چندین وی پی اس راه اندازی کرد و ای پی اختصاص داد. امروز اکثر مدیران وب سایتها برای آپلود فایلهای خود از یک وی پی اس استفاده می کنند. حال شما فیلم اموزشی راه اندازی یک VPS را توسط نرم افزار VMware بطور کامل فرا خواهید گرفت امید است این فیلم آموزشی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی:  نصب و پیکربندی سرور مجازی VPS با نرم افزار VMware

حجم فایل: ۳۶۷ مگابایت

به طور معمول برای ساخت سرور مجازی توسط مجازی سایت vmware esxi از نرم افزار vmware vsphere استفاده میشود. بنا بر این قبل از انجام هر کاری باید ورژن متناسب با نسخه vmware esxi خود را دانلود کرده و نصب نمایید. ساخت سرور مجازی در vmware ارتباطی به نوع سیستم عامل مورد نظر شما (مانند لینوکس، ویندوز و غیره) ندارد و اصول ساخت ماشین مجازی در وی ام ویر یکسان است. برای نصب vmware esxi رو سرور لینوکس مانند آموزش زیر عمل کنید : آموزش نصب VMware ESXi در لینوکس . با توجه به محبوبیت مجازی ساز vmwware آموختن چگونگی ساخت و ایجاد یک سرور مجازی یا VPS توسط وی ام ویر یک مزیت بزرگ برای شما خواهد بود.

معماری vps و سرور مجازی

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۵۶۷ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی نصب و پیکربندی سرور مجازی VPS, دانلود فیلم آموزشی راه اندازی VPS با VMware, فیلم آموزشی نصب و پیکربندی سرور مجازی VPS با نرم افزار VMware, وی پی اس, سرور مجازی VPS, راه اندازی یک VPS, VPS, نصب و پیکربندی سرور مجازی VPS, دانلود آموزش نصب vmware, فیلم آموزش راه اندازی VPS با VMware, دانلود فیلم آموزشی vmware, دانلود فیلم آموزشی راه اندازی vps, دانلود فیلم آموزشی راه اندازی سرور مجازی, دانلود فیلم آموزشی کار با vmware, دانلود مجموعه آموزشی راه اندازی سرور, فیلم آموزش راه اندازی VPS

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما