آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net به فارسی

دانلود کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net به فارسی

کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net به فارسی . در این کتاب شما با روشهای امنیت در برنامه نویسی ASP.NET بطور کامل اشنا خواهید شد و ترفندهایی جهت بالا بردن امنیت صفحه های وب برنامه نویسی شده آموزش می دهد. این کتاب به طور خلاصه به بررسی ضعف های تکنیکی برنامه نویسان ASP.NET پرداخته است. امید است که مورد توجه قرار بگیرد.

امروزه استفاده از صفحات Asp.net یکی از مهمترین کارهای برنامه نویسان وب است. ولی این صفحات دارای ضعفهای فراوان میباشند. این کتاب ضعفهای مذکور را در قالب هشت بخش مختلف به برنامه نویسانasp.net گوشزد میکند. شما می توانید این کناب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان : کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net

نویسنده : هاشم

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : ۱۱

حجم : ۷۳۳ Kb

کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net به فارسی

کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net به فارسی

عملیات اساسی امنیتی ASP.NET

Authentication: عبارت است از روند اعتباردهی هویت یک کاربر به پذیرفتن یا رد کردن یک درخواست، یعنی دریافت گواهی نامه ها (برای مثال نام کاربر و کلمه عبور) از کاربران و اعتبار دهی آن. بعد از اینکه هویت بررسی شد و معتبر تشخیص داده شد، کاربر بصورت قانونی مطرح می شود و درخواست های دسترسی به منابع انجام می شود. بصورت ایده آل درخواست های آتی همان کاربر تا هنگام خروج از سیستم مرتبط با روند Authentication نیست.

Authorization: عبارت است از روند تضمین نمودن اینکه کاربران با هویت های معتبر مجاز به دسترسی به منابع مشخصی هستند.

Impersonation: این روند یک برنامه کاربردی را قادر می سازد تا به نوبت هویت کاربر و درخواستهای بعدی او برای سایر منابع را تضمین کند. دسترسی به منابع متناسب با هویت کاربری که جایگزین شده است (Impersonated) تایید یا رد می گردد. به عبارت دیگر Impersonation یک پروسه سرویس دهنده (Server Process) را قادر می سازد تا با استفاده از امنیت گواهی نامه سرویس گیرنده ها (Client) اجرا شود.

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

کتاب نکته های امنیتی در Asp.Net, امنیت در asp.net, آموزش امنیت در ASP.NET

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما