آغازه لیست کتابها برنامه نویسی موبایل دانلود کتاب الکترونیکی آموزش برنامه نویسی سیمبین موبایل

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش برنامه نویسی سیمبین موبایل

 کتاب برنامه نویسی سیمبین موبایل را که به زبان فارسی نوشته شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. در زیر برخی از خلاصه و سر فصل های این کتاب ذکر شده است.

موبایل های هوشمند پدیده ای هستند که چند وقتی است به وجود آمده اند و مانند کامپیوتر به سرعت رشد می کنند و فراگیر می شوند . به موازات این وضعیت ، برنامه نویسی برای آنها نیز روز به روز پیشرفت می کنند .

در کشور ما برنامه نویسی موبایل با وجود ارائه انواعبرنامه های فارسی ، هنوز چیز جدیدی است . کتابچه ای که هم اکنون قصد ارائه آن را داریم ترجمه یک کتاب انگلیسی با نام symbian OS workshop است که شما را با مفاهیم پایه ای برنامه نویسی برای سیستم عامل سیمبین آشنا می کند .

ضمنا این نکته را هم یادآور شویمکه برای استفاده از این کتابچه حداقل باید آشنایی متوسطی با زبان C++ داشته باشید . در غیر اینصورت درک مطالب برایتان سخت خواهد بود . البته C++ پایه و اساس تمام زبان های برنامه نویسی است و ما به شما توصیه می کنیم که حتما آن را فرا گیرید و حداقل با مفاهیم تابع ، کلاس ،شی ء و اشاره گر آشنا شوید .

نوع کتاب: برنامه نویسی تلفن همراه

زبان کتاب: فارسی

نام کتاب: کتاب الکترونیکی آموزش برنامه نویسی سیمبین موبایل

نویسنده: آندراس جکل (مترجم موسی مرادی)

تعداد صفحه: ۳۹

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

کتاب الکترونیکی آموزش برنامه نویسی سیمبین موبایل

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کاربر گرامی لطفانظر خود را در باره این مطلب بنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کسانی که قصد دانلود این کتاب را دارند کمک شایانی خواهد نمود

symbian OS, سیستم عامل سیمبین, برنامه نویسی سیمبین موبایل, برنامه نویسی موبایل, کتاب برنامه نویسی سیمبین موبایل, آموزش برنامه نویسی سیمبین موبایل, آندراس جکل (مترجم موسی مرادی)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما