آغازه لیست کتابها شبیه سازی کامپیوتری دانلود خلاصه کتاب شبیه سازی کامپیوتری تالیف مهندس مه آبادی به زبان فارسی

دانلود خلاصه کتاب شبیه سازی کامپیوتری تالیف مهندس مه آبادی به زبان فارسی

خلاصه کتاب شبیه سازی کامپیوتری تالیف مهندس مه آبادی به زبان فارسی . شبیه سازی کامپیوتری علم و هنر ساختن نمایشی از یک پروسه یا سیستم ، به منظور ارزیابی و آزمایش راهبردها می باشد.شبیه سازی در قالب واحد درسی اختیاری در دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر ارائه می شود و کتاب مرجع معرفی شده برای این واحد درسی در دانشگاه پیام نور ” شبیه سازی” نوشته “مهندس امین اله مه آبادی” می باشد.در ادامه میتوانید خلاصه ای از چند فصل مهم این کتاب که توسط دانشجویان پیام نور واحد بوشهر تهیه شده است را به رایگان دریافت نمایید .هرفصل توسط یکی از دانشجویان خلاصه شده و در نهایت تمامی فایل ها در یک فایل ادغام شده است .و شامل تمامی فصل های اعلام شده جهت مطالعه به جز فصل های ۱۵،۱۷،۱۸ و ۱۹ می باشد .

عنوان کتاب: خلاصه کتاب شبیه سازی کامپیوتری تالیف مهندس مه آبادی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۹۷

حجم فایل: ۶٫۳ مگابایت

درس شبیه سازی کامپیوتری

درس شبیه سازی کامپیوتری یکی از درسهایی است که بسیاری از دانشجویان عزیز در رشته مهندسی نرم افزار در مقطع کارشناسی می خوانند. رفرنس اصلی این کتاب در بین منابع فارسی آنچنان که باید باشد وجود ندارد این کتاب اگرچه یک رفرنس زبان اصلی است اما یکی از بهترین منابع این درس به شمار می رود .

 کتاب شبیه سازی کامپیوتری تالیف مهندس مه آبادی

شبیه سازی علم ایجاد مدلهای دقیق کامپیوتری است تا بتوان رفتار و عملکرد سیستمهای واقعی را با استفاده از آزمایشها یا سناریوهای مختلف مورد ارزیابی قرار داد. این آزمایشها می تواند منجر به یافتن پاسخ پرسشهای “چه می شود اگر” بدون ایجاد هیچگونه مخاطره یا اختلال در سیستم واقعی شود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: خلاصه کتاب شبیه سازی کامپیوتری, شبیه سازی, شبیه سازی کامپیوتری, شبیه سازی کامپیوتری مهندس مه آبادی, کتاب شبیه سازی کامپیوتری, دانشگاه پیام نور, دانلود خلاصه کتاب شبیه سازی کامپیوتری, PERT, simulation, الگوهای شبیه سازی سیستم های گسسته, انتشارات آذرخش, خلاصه شبیه سازی, شبیه سازی مونت کارلو

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما