آغازه لیست کتابها کتابهای ملتی مدیا دانلود کتاب درسی نرم افزارهای چند رسانه ای به زبان فارسی

دانلود کتاب درسی نرم افزارهای چند رسانه ای به زبان فارسی

کتاب درسی نرم افزارهای چند رسانه ای به زبان فارسی را برای شما آماده دانلود کرده ایم. کتاب نرم افزار های چند رسانه ای دوره کار و دانش در مقطع متوسطه یکی از کاملترین کتاب های آموزشی در تولید تدیون فیلم و ویرایش تصاویر و ادیت صدا به شمار می آید. در این کتاب که به آموزش نرم افزار های چندرسانه ای اختصاص دارد مباحثی چون مبانی فیلم، صدا، نرم افزارهای ضبط و ویرایش صدا، تصویر برداری از صفحه نمایش و بالاخره نرم افزار های تدوین و ویرایش فیلم مورد بررسی قرار گرفته است. در این کتاب سعی بر آن شده که مطالب به شکلی کاملاً کاربردی آموزش داده شود بطوری که هنرجو  یا خواننده بتواند با فراگیری کامل این نرم افزارها آماده انجام کار باشد.

عنوان کتاب: کتاب درسی نرم افزارهای چند رسانه ای به زبان فارسی

نویسنده: محمدرضا محمدی/غلامرضا مینایی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۴۰

حجم فایل: ۲۷ مگابایت

کتاب درسی نرم افزارهای چند رسانه ای به زبان فارسی

کتاب درسی نرم افزارهای چند رسانه ای به زبان فارسی

کتاب نرم افزارهای چند رسانه ای براساس یک پروژه کلی باعث خواهد شد مشکلات اجرایی کار را بهتر لمس کنید از طرف دیگر مطالب را کاربردی تر و آسان تر فرا خواهید گرفت. مطالب این کتاب به شکلی کاملاً کاربردی آموزش داده شود بطوری که هنرجو یا خواننده بتواند با فراگیری کامل این نرم افزارها آماده انجام کار باشد.

 قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کتاب نرم افزارهای چندرسانه ای, کتاب الکترونیک نرم افزارهای چند رسانه ای, کتابهای کامپیوتر رشته فنی, کتابهای کامپیوتر رشته کار و دانش, کتاب نرم افزارهای چندرسانه ای

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما