آغازه فروشگاه کارشناس یارشد خرید پستی فیلم های آموزشی درس مهندسی نرم افزار به زبان فارسی

خرید پستی فیلم های آموزشی درس مهندسی نرم افزار به زبان فارسی

 فیلم های آموزشی درس مهندسی نرم افزار به زبان فارسی .در این بخش از سایت آغازه مجموعه آموزش تصویری درس مهندسی نرم افزار را ویژه داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد و دانشجویان عزیز تقدیم میکنیم. فیلم فارسی درس مهندسی نرم افزار بر اساس کتاب پرسمن ویرایش ۶ میباشد که از کلاس درس مهندسی نرم افزار تدریس شده توسط استاد برجسته گروه کامپیوتر فیلم برداری شده است . فصول تدریس شده در این فیلم آموزشی:۱-۲-۳-۵-۶-۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۳-۱۴-۲۵ تدرسی داده شده است علاوه بر فیلم آموزشی فارسی مجموعه کتابهای درس مهندسی نرم افزار و جزوه های ارشد دانشگاه شریف و… قرار داده شده است.

این مجموعه در یک DVD تهیه شده است

مهندسی نرم‌افزار پیشه‌ای است که به یاری دانش رایانه و دیگر فناوری‌ها و روش‌ها به آفریدن و نگاهداری نرم‌افزار رایانه‌ای می‌پردازد.
مسائل اصلی مهندسی نرم‌افزار تولید نرم‌افزار بر اساس موارد زیر است:

الزام های تعیین شدهدر زمان تعیین شدهدر محدودهٔ بودجه پیش‌بینی شده مهندسی نرم‌افزار طراحی، برنامه نویسی، توسعه، مستندسازی و نگهداری نرم‌افزار با بکارگرفتن روشهای فنی و عملی از علوم کامپیوتر، مدیریت پروژه، مهندسی، محدوده کاربرد، طراحی رابط، مدیریت تجهیزات دیجیتال و سایر زمینه‌ها است.کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند.

مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برایشان شدنی نبود. نمونه‌های از این دست نرم‌افزارها عبارت‌اند از:

سامانه‌های توکار، نرم‌افزار اداری، بازی‌های رایانه‌ای، و اینترنت.فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری میرساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرآیندها و ابزار.

این فیلم فارسی قابل استفاده برای دانشجویان پیام نور دانشگاه آزاد دانشگاه علمی کاربردی مراکز آموزش عالی مراکز غیر انتفاعی و … می باشد.

لازم به ذکر است این مجموعه فقط شامل فیلم فارسی بوده و با کیفیت عالی فیلم برداری شده است.

برای سفارش این محصول بر روی لینک خرید پستی زیر کلیک کنید.

لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید

خرید پستی

لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید

توجه:

سفارش شما زمانی ه اتمام رسیده است که کد رهگیری را دریافت کنید. برای اینکه سفارش شما زودتر ارسال شود لازم است کدرهگیری خود را یه شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۰۱۴۰کنید. باید شماره تلفن ارسال کننده پیام کوتاه با شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت سفارش وارد نموده اید یکسان باشد .

مشتری گرامی پیشاپیش از خرید شما متشکریم. لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
۱- لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید برای دریافت كد پستی بر روی قبوض آب ، برق ، تلفن ،كنتور گاز همچنين پشت كارت ملی درج شده است . لذا خواهشمنديم كد پستی صحيح وارد نماييد.
۲- لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید
۳- لطفا به تعداد سفارشات خود قبل از ثبت کالا توجه فرمایید
۴- لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت هرچه بهتر ارتباط با شما خریدار محترم در صورت بروز هرگون مشکل و یا تاخیری کالا وارد کنید.

توجه:
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
کلیه سفارشاتی که در روزهای پنچ شنبه و جمعه ثبت میشوند روز شنبه ارسال خواهند شد.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، ۲ الی ۴ روز برای پست پیشتاز و ۳ الی ۷ روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد. باید توجه داشته باشید ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید )

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

لطفا به افراد خانواده و بستگان خود جهت دریافت بسته ارسالی در صورت عدم حضور خود به آدرس مربوطه اطلاع دهید

فیلم فارسی درس مهندسی نرم افزار, فیلم فارسی مهندسی نرم افزار, جزوه مهندسی نرم افزار ۱, جزوه مهندسی نرم افزار ۲, مهندسی نرم افزار پرسمن, درس مهندسی نرم افزار پیام نور

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما