آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT صفحه‌كلید هوشمند با نمایشگر چند لمسی راهی بازار می‌شود

صفحه‌كلید هوشمند با نمایشگر چند لمسی راهی بازار می‌شود

صفحه‌كلید هوشمند با نمایشگر چند لمسی راهی بازار می‌شود .به دنبال انتشار اخبار مختلف پیرامون تولید رایانه لوحی در مایكروسافت با نام Courier، برخی منابع آگاه اعلام كردند كه این شركت نرم‌افزاری بزرگ در حال ساخت صفحه‌كلید منحصر به‌فردی است كه شامل نمایشگر چند لمسی می‌شود.

در حال حاضر انواع مختلف صفحه‌كلیدهای مجهز به نمایشگر وارد بازار شده است؛ اما مشكل عمده آن‌ها این است كه كاربر برای تایپ حروف صحیح و جلوگیری از اشتباه، مجبور است كه به صورت مداوم به صفحه‌كلید نگاه كند تا انگشتانش در محل درست قرار گیرند.
در مقابل، در صفحه‌كلیدهای معمولی روی كلیدها نشانه‌هایی گذاشته شده است كه كاربر با گذاشتن انگشتان دست خود روی آن‌ها، می‌تواند محل استقرار هر یك از كلیدها را به درستی حدس بزند و بدون نیاز به نگاه كردن، تمام حروف مورد نظر خود را به درستی تایپ كند.
اما این صفحه‌كلید جدید كه مایكروسافت در حال تكمیل آن است، به فناوری چند لمسی(Multi-Touch) مجهز شده تا كاربر به سادگی بتواند محل استقرار هر یك از كلیدها را بر اساس شكل و فرمت دست خود هماهنگ كند.
با توجه به اینكه ترتیب قرار گرفتن حروف در این دستگاه مانند صفحه‌كلیدهای استاندارد است و در عین حال با محل استقرار دست كاربر هماهنگ می‌شود، برای تایپ با این محصول مشكلی وجود نخواهد داشت.
مایكروسافت معتقد است كه این صفحه‌كلید هوشمند می‌تواند به صورت اختصاصی برای هر یك از كاربران تغییر حالت دهد و به عبارت دیگر، به تعداد كاربران، صفحه‌كلیدهای مختلف در حالت‌های مختلف تولید می‌شود.

کیبور لمسی, tuch kebord, لمسی Courier, microsoft, لوح رایانه ای

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما