آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب هکرها و اینترنت به زبان فارسی

دانلود کتاب هکرها و اینترنت به زبان فارسی

کتاب هکرها و اینترنت به زبان فارسی . کتاب هکر ها و اینترنت به بررسی مراحل نفوذ یک هکر و راه های مقابله با آنها اشاره میکند در کتاب حاضر سعی شده است در مورد روش ها و تکنیک های شناخته شده تهاجم هکرها و مؤثرترین شیوه های مقابله با آن ها صحبت شود. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب هکرها و اینترنت به زبان فارسی

نویسنده: میثاق یاریان

تعداد صفحه: ۷۱

حجم فایل: ۱٫۲ مگابایت

پیش نیاز تحلیگر امنیتی تکنولوژی های اطﻼعاتی می باشد این کتاب می باشد که به سوالات بسیاری از کاربران پاسخ می دهد. امید است که از مطالعه ی این کتاب بهره کافی را ببرید. هکر کسی است که با سیستم های کامپیوتری آشناست و می‌تواند با روش‌هایی خاص (بدون اجازه) وارد آنها شود… این انسان می‌تواند خوب یا بد باشد (در هر حال هکر است) اگر سوالاتی از قبیل  چگونه یک متخصص امنیت اطﻼعات شوم؟ کسب چه مهارت های امنیتی، آینده مرا تضمین می کند؟ شاید این سوال بسیاری از مبتدی های امنیت اطﻼعات باشد که می پرسند: “چه مهارت هایی من نیاز دارم تا اولین شغل امنیتی خود را پیدا کنم؟” دارید مطالعه ی این کتاب را به شما توصیه می کنیم.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کتاب هکر ها و اینترنت, هکر, hack, تهاجم هکر, کتاب هکرها و اینترنت به زبان فارسی, نفوذ یک هکر و راه های مقابله, میثاق یاریان, دانلود کتاب هکرها و اینترنت به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما