آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش زبان سی دانلود کتاب برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU به زبان فارسی

دانلود کتاب برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU به زبان فارسی

 کتاب برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU به زبان فارسی . نویسنده اصلی GCC = GNU C Compiler ریچارد استالمن و موسس پروژه گنو . پروژه گنو در سال ۱۹۸۴ اغاز به کار کرد برای ساخت یک سیستم عامل کاملا ازاد و Unix-Like بوسیله نرم افزار ازاد .به منظور ترویج ازادی و همکاری در میان کاربران کامپیوتر و برنامه نویسان . هر سیستم عامل Unix-Like نیاز به یک کامپایلر C دارد و در ان زمان هیچ کامپایلر C ازادی وجود نداشت , پروژه گنو (GNU) مجبور به نوشتن کامپایلر جدیدی شد که بودجه کار توسط شرکت های غیر انتفایی و بنیادهای نرم افزار ازاد برای راه اندازی ‍و حمایت پروژه گنو تامین می شد. GCC یکی از مهم ترین اعضای سلسله برنامه های گنو است که در ابتدا فقط کامپایلری استاندارد برای گنو به شمار می رفت . ولی امروزه در بسیاری از سیستم عامل ها استفاده می شود مانند گنو لینوکس , خانواده BSD و MAC OS . اولین نسخه GCC در سال ۱۹۸۷ عرضه شد , این دست یابی خیلی مهم بود زیرا چون که به عنوان اولین کامپایلر سبک و بهینه شده که به صورت ازاد انتشار پیدا می کرد عرضه می شد . در سال ۱۹۹۲ تجدید نظر بزرگی بروی این کامپایلز صورت گرفت که امکاناتی چون توانایی کامپایل کردن ++C به ان افزوده شد . در سال ۱۹۹۷ شاخه ازمایشی از این کامپایلر تحت EGCS ساخته شد که بهینه سازی شده بود و هم چنین از++C پشتیبانی می کرد .در پی این کار EGCS قبول کرد که خط جدیدی از توسعه GCC شود و تمام این امکانات در نسخه ۳٫۰ GCC که در سال ۲۰۰۱ انتشار پیدا کرد قرار گرفت . در طول زمان GCC توسعه پیدا کرد برای پشتیبانی کردن از بسیاری از زبان های دیگر مانند Fortan , java , ADA , Objective-C در حال حاضر دیگه کلمه GCC به GNU C Compiler روجوع پیدا نمی کند بلکه به کلمه GNU Compiler collection روجوع پیدا می کند .

عنوان کتاب: کتاب برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU به زبان فارسی

نویسنده: مهدی رسولی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۶۱

حجم فایل: ۱٫۶ مگابایت

 کتاب برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU ب

زبان برنامه نویسی C استاندارد است. C زبان استاندارد برنامه نویسی سیستم های بر پایه GNU و BSd است.هدف از این آموزش نوشتن نرم افزار به کمک زبان برنامه نویسی C به کاربران سیستم های GNU است. اصولا این مقاله به عنوان خود آموز برای افراد مبتدی نوشته شده است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (مدیافایر)

برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU, گنو, GCC, کامپایلر لینوکس, GNU C Compiler, کتاب برنامه نویسی به زبان C در سیستم عامل GNU به زبان فارسی, زبان برنامه نویسی c, ++C

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

2 دیدگاه

  1. سلام ،،سایت دانلود فایل مشکل دارد،،لطفا لینک دانلود مستقیم برای آن قرار دهید

دیدگاه شما

نظر شما