آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب الکترونیکی آموزش ردهت Red Hat Linux 9 به زبان فارسی

کتاب الکترونیکی آموزش ردهت Red Hat Linux 9

کتاب الکترونیکی آموزش ردهت Red Hat Linux 9 به زبان فارسی  را برای شما علاقه مندان حوزه لینوکس آماده کرده ایم. رد هت لینوکس یکی توزیع های مشهور Linux می باشد که دارای پشتیبانی قوی و پایداری مناسب برای حوزه راه اندازی سرور ها به شمار می آید. این توزیع به گونه تهیه شده است که نیاز های یک سازمان را با ابزارهایی که در خود دارد بطور کامل رفع می نماید. مروری بر لینوکس ردهت, نصب لینوکس ردهت, آشنایی با لینوکس ردهت, کار با خط فرمان لینوکس, کار کردن با محیط گرافیکی لینوکس, نصب و کار کردن با برنامه های کاربردی, آَشنایی با برخی از برنامه های کاربردی, اتصال به اینترنت, مدیریت سیستم در لینوکس ردهت و …. شما می توانید این کتاب ارزشمند را رایگان از سایت آغازه دانلود و مطالعه کنید.
عنوان: کتاب آموزش ردهت ۹ Red Hat Linux
رشته : کامپیوتر
نوع: سیستم عامل
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم ۶۰۷۲ (کیلوبایت) یا ۶MB
تعداد صفحات:۲۴۹

کتاب آموزش ردهت ۹ Red Hat Linux

لينوکس ردهت (Red Hat Linux) يک توزيع از لينوکس است که در سال ۱۹۹۴ بنيان گذاشته شد و تا نزديکي سال ۲۰۰۴ توسط شرکت ردهت پشتيباني مي‌شد. پس از نسخه ۹، اين شرکت اقدام به ارائه دو نسخه متفاوت نمود. Fedora core که توسط شرکت پشتيباني مي‌شد و نسخه Red Hat Enterprise Linux (به اختصار RHEL) که کاربران تنها با پرداخت هزينه اشتراک مي‌توانستند از پشتيباني شرکت بهره‌مند شوند. هم‌اکنون فدورا پروژه‌اي جداگانه است.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

لینوکس ردهت, محیط گرافیکی لینوکس, برنامه های کاربردی, لینوکس ردهت, نصب لینوکس ردهت, آشنایی با لینوکس ردهت, کار با خط فرمان لینوکس, اتصال به اینترنت, مدیریت سیستم در لینوکس ردهت

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما