آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود نرم افزار برنامه نویسی و طراحی وب Adobe Dreamweaver CC 13.0

دانلود نرم افزار برنامه نویسی و طراحی وب Adobe Dreamweaver CC 13.0

نرم افزار Adobe Dreamweaver یکی از محبوب ترنی نرم افزارهای طراحی وب نزد برنامه نویسان تحت وب می باشد. این محصول تولید شرکت Adobe بوده که در تولید نرم افزارهای مهندسی و تجاری شهرت جهانی دارد. این نرم افزار امکان تولید صفحه های وب داینامیک و استاتیک را داراست و امکان برنامه نویسی با زبانهای تحت وب را برای هر شخصی فراهم می آورد. CSS 3 از جمله اخرین امکنات اضافه شده به نرم افازر دریم وویور می باشد. این نرم افزار از پلت فرم های پیشرفته وب پشتیبانی کرده و از کد های css , html , java script , php باعث تولید صفحات پویا میشود.استفاده از ویدجت jQuery UI باعث دور کردن دکمه های خسته کننده و آیکون ها  فقط با کشیدن و درگ کردن ویدجت از jQuery UI  میتوان نام برد. از ویژگی های نرم افزار ۱۳ Adobe Dreamweaver میتوان به پشتیبانی از کد نویسی برای موبایل IOS و اعتبار سنجی آنلاین کد نویسی ، پشتیباین از HTML5 نام برد. شما میتوانید این نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 13.0 را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : نرم افزار برنامه نویسی و طراحی وب Adobe Dreamweaver CC 13.0n

حجم فایل: ۳۲۸ مگابایت

کلمات کلیدی: Adobe Dreamweaver CC 13.0, دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver, دانلود نرم افزار طراحی صفحات وب قدرتمند, Adobe Dreamweaver, دانلود نرم افزار دریم ویوور, نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 13.0, نرم افزار برنامه نویسی و طراحی وب

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۳۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی – ۳۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما