کتاب گرافیک کامپیوتری با رویکرد برنامه نویسی با DirectX شما را با مبانی ریاضی گرافیکی و برنامه نویسی با دایرکت ایکس و ساختار لایه های سه بعدی اشنا میکند این کتاب نوشته علی خاقانی اصل می باشد که در ۸۰ صفحه به زبان فارسی تهیه شده است. همانطور که میدانید اساس کار DirectX ماتریس ها می باشد که شما در این کتاب با ماتریس ها و کاربرد آن در گرافیک سه بعدی و دو بعدی آشنا خواهید شد. هنگام برنامه نویسی با DirectX نیازی به انجام محاسبات ریاضی بر روی ماتریسها توسط برنامه نویس وجود ندارد اما اطلاع از عملیاتهای انجام شده در پشت صحنه می تواند مفید باشد.. در این کتاب شما با اساس کار دایرکت ایکس و خلق اشیا اشنا و سه عمل ریاضی ساده اما اصلی بر روی ماتریسها بحث می کنیم سپس در مرود ماتریسهای همگن که عملا توسط DirectX استفاده می شوند بحث خواهد شد. امید است این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.
عنوان کتاب: کتاب گرافیک رایانه ای برنامه نویسی DircetX
نویسنده: علی خاقانی اصل
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: ۸۰
حجم فایل: ۸٫۵ مگابایت
برنامه نویسی گرافیک سه بعدی بازی های کامپیوتری با استفاده از دایرکت ایکس (DirectX) ، راهنمائی مفصل و کامل برای شروع کار با DirectX است که تمرکز خاصی بر روی Direct3D دارد. Direct3D تکنولوژی تولید محصولات چندرسانه ای مثل بازی هاست. این کتاب با بررسی مقدمات نصب یک برنامه DirectX شروع و با نمایش انیمیشن های سه بعدی بلادرنگ پایان می یابد.
فصل ۱ : شروع کار با DirectX
فصل ۲ : اولین برنامه DirectX شما
فصل ۳ : ریاضیات کاربردی در فضای سه بعدی
فصل ۴ : Direct3D برای گرافیک های سه بعدی
فصل ۵ : متریال ، نور و بافت
فصل ۶ : فایل های X – بارگذاری و ذخیره داده ها
فصل ۷ : مدل های سه بعدی
فصل ۸: دوربین ها
کلمات کلیدی: کتاب گرافیک کامپیوتری, برنامه نویسی با DirectX, دانلود گرافیک کامپیوتری, دانلود برنامه نویسی مبتنی بر DirectX, دانلود برنامه نویسی با DirectX, دانلود کتاب برنامه نویسی با DirectX, کتاب گرافیک کامپیوتری با رویکرد برنامه نویسی با DirectX
قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.
لینک مستقیم
برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)
لینک کمکی:
برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )
لینک کمکی:
برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )
بدون دیدگاه