آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب بررسی و پیاده سازی سرورهای شرکت HP به زبان فارسی

دانلود کتاب بررسی و پیاده سازی سرورهای شرکت HP به زبان فارسی

کتابی که پیش رو دارید یکی از کتابهای پر کاربرد در زمینه مدیریت سرور و شبکه در ایران می باشد که نگاهی به محصولات سرور شرکت HP برای تهیه سرور در ایران است. شما با مطالعه ی این کتاب قادر خوایهد بود که تجهیزات یک سرور را انتخاب و برای سازمان خود نصب و راه اندازی کنید. این کتاب ثمره تلاش سالها تجربه در زمینه مدیریت و برپاسازی گروه فنی شاهد میبادش که در اختیار کاربران عزیز قرار میگیرد. شما در یان کتاب با روشهای مشاوره قبل از خرید سرور و تجهیزات شرکت HP آشنا خواهید شد، تهیه LOM برای سایت شما Small Of Enterprise ، راهنمایی در مواجه با مشکلات فنی سرور ، ارائه طرح های SAN , NAS ,DAS ، پیاده سازی کلیه زیر ساخت های شبکه و سرور ، پیاده سازی کلیه سرویس های ویندوز سرور ۲۰۰۸ شرکت مایکروسافت ، روشهای پشتیبان گیری و بک آپ سرور ، پشتیبانی شبکه ، ارائه مجازی شازی VPS ، تبدیل زیر ساخت شبکه به فیبر نوری ، تعمیرات سرور و… از جمله نکاتی است که در این کتاب به ان پرداخته شده است. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب: کتاب بررسی و پیاده سازی سرورهای شرکت HP

نویسنده: مهندس قنبری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۸۲

حجم فایل: ۲۶٫۲ مگابایت

HP جزء لاینفک این دیتاسنتر های بزرگ و معروف میباشد .شاید اساس و پایه بسیاری از دیتاسنتر هایی که حرفی برای گفتن دارند سرو ر های بکار برده شده در انها هست .کمپانی HP با ارائه نسل های مختلف سرور های خود یکی از سردمداران پرچم سخت افزار در دیتاسنتر ها میباشد که از این سخت افزار ها میتوان به رک ها و سوئیچ ها واستورج های و سرور ها و وبسیاری از تجهیزات جانبی دیگر اشاره کرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: بررسی و پیاده سازی سرور, پیاده سازی سرورهای شرکت HP, مدیریت سرور و شبکه, سرور و تجهیزات شرکت HP, کتاب بررسی و پیاده سازی سرور, پیاده سازی کلیه سرویس های ویندوز سرور ۲۰۰۸ شرکت مایکروسافت, روشهای پشتیبان گیری و بک آپ سرور, پشتیبانی شبکه, ارائه سرور ومجازی VPS, تبدیل زیر ساخت شبکه به فیبر نوری, تعمیرات سرور, دانلود کتاب بررسی و پیاده سازی سرورهای شرکت HP, شبکه های کامپیوتری, برپا سازی سرور

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما