آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET کتاب آموزش ASP.Net Core به زبان ساده

کتاب آموزش ASP.Net Core به زبان ساده

کتاب آموزش ASP.Net Core به زبان ساده نوشته زهرا بیات قلی لاله را تقدیم علاقه مندان حوزه برنامه نویسی وب می نماییم که امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان سایت آغازه قرار بگیرد. ASP.NET Core یک فریمورک Open Source  و Cross Platform (چندسکویی) برای ساخت اپلیکیشن های مدرن مانند Web Application , Mobile BackEnd می‌باشد. که قادر است در ویندوز، لینوکس و مک اجرا شود. ASP.NET Core شامل چارچوب MVC است که اکنون ویژگی های MVC و Web API را به چارچوب برنامه نویسی وب متصل می‌کند. در این کتاب سعی شده، ایده‌ی‌ یادگیری و تولید کدهای عالی با روشی کاملاً ساده و روان بیان شود و تمرکز آن بر ساخت برنامه‌ای کاربردی و تنظیم عملکرد شما در برنامه‌نویسی است. موضوع اصلی اثر، فریم ورک ASP. NET Core و هدف آن، آموزش مفاهیم اساسی برای تولید یک وب اپلیکیشن است.

عنوان کتاب: کتاب آموزش ASP.Net Core به زبان ساده

زبان : فارسی

نویسنده: زهرا بیات قلی لاله

حجم فایل: ۴٫۵ مگابایت

تعداد صفحه: ۱۲۸

نگاهی مختصر به مزایای Asp.net core :

۱ -ایجاد و توسعه نرم افزارهای تحت وب چند سکویی (Cross PlatForm) و قابل اجرا روی ویندوز، لینوکس و مک
۲- ایجاد ابزار جدید توسعه و طراحی جهت توسعه مدرن تر و بهتر نرم افزارهای وب (مانند Tag Helper ها)
۳ -ایجاد محیطی برای برنامه نویسی نرم افزارهای Cloud
۴ -توانایی اجرای نرم افزار تحت وب روی IIS و همچنین Self-host و هاست Kestrel
۵ -پشتیبانی بسیار عالی از تزریق توکار (dependency injection)
۶ -استفاده بسیار بهتر و کاربردی تر و راحتتر از کتابخانه ها و رفرنسهای موجود در nuget
۷ – و بسیاری از مزایای دیگر …

مقایسه با .NET Framework

پلتفرم .NET اولین بار در سال ۲۰۰۰ معرفی شد و در گذر زمان دستخوش دگرگونی های بسیاری شد، که .NET Framework را می توان محصول اصلی این دگردیسی دانست.

App-model : .NET Core تمام اپلیکیشن مدلهای تحت .NET Framework را پشتیبانی نمی کند،به این دلیل که اکثر آنها با تکنولوژی هایه ویندوزی همانند WPF (ساخته شده بر روی DirectX) ساخته و توسعه داده شده اند. اپلیکیشن مدلهای کنسول و ASP .NET توسط هر دو پلتفرم پشتیبانی می شوند.

APIs : .NET Core رابطهای برنامه نویسی بسیاری را که توسط .NET Framework پشتیبانی می شود را شامل می شود اما در مجموع این تعداد کمتر بوده و همچنین در فاکتورهای خاصی نیز متفاوت می باشند. در حال حاضر موارد باقی مانده نیاز به یک سری تغییرات ریشه ای دارند تا امکان پورت شدن به .NET Core را داشته باشند.

.NET Core API کتابخانه استاندارد دات نت را اجرا می کند، و همانطور که گفته شد به مرور رشد و توسعه یافته و تعداد بیشتری از کتابخانه های پایه API دات نت فرم ورک را شامل خواهد شد.

Subsystems : به منظور ساده کردن پروسه بارگذاری و اجرا و همچنین سهولت در مدل برنامه نویسی، .NET Core به شکلی طراحی شده است که زیرمجموعه ای از زیرسیستمها را اجرا کند. به عنوان مثال؛ از طرفی Code Access Security (CAS) پشتیبانی نشده اما قابلیت reflection پشتیبانی می شود.

Platforms : دات نت فرم ورک تنها ویندوز و ویندوز سرور را پشتیبانی نموده در صورتیکه، .NET Core در macOS و Linux نیز قابل استفاده است.

Open source : .NET Core کاملا متن باز بوده در حالیکه بخش بسیار کوچکی از زیر مجموعه های دات نت فرم ورک متن باز هستند.

در این کتاب سعی شده از جنبه‌های متفاوت، نکات و تکنیک‌هایی بیان و گاهی با یک مثال، همه چیز ملموس‌تر شود. شما خیلی سریع دست به کد خواهید شد و لذت برنامه‌نویسی، با رویکردهای جدید را حس خواهید کرد

کلمات کلیدی : کتاب آموزش asp net core، کتاب فارسی asp net core، دانلود آموزش asp net core، کتاب آموزش asp net core،

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب آموزش ASP.Net Core به زبان ساده
  • حجم فایل : 4.5 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : برنامه نویسی چند سکویی
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما