آغازه آموزش شبکه آموزش سیسکو دانلود فیلم آموزشی آشنایی با دستگاه ها و سخت افزار های تجهیزات سیسکو

فیلم سخت افزاری شرکت سیسکو

فیلم آموزشی شبکه های سیسکو و اشنایی با سخت افزار تجهیزات سیسکو از وابرلس ، روتر ، گرفته تا رفع اشکال دستگاه ها های جانبی سیسکو ، خطا یابی و شناسایی آنها و بررسی لاک ها ، مفاهیم پایه ای ای پی ، subnet ها و عملکرد آنها ، سرویس DHCP و بررسی ACL و… پرداخته می شوید . این آموزش تصویری در ۴۱ بخش آماده شده است که یک منبع کامل برای علاقه مندان حوزه شبکه به شمار می اید. این آموزش تصویری محصول شرکت Pexpert می باشد که با زبان انگلیسی ساده و روان تدریس شده است. امید است که این فیلم آموزشی با عنوان Cisco CCNA R&S 200-120 را رایگان دانلود کنیدو لذت ببرید

عنوان : آشنایی با دستگاه ها و سخت افزار های تجهیزات سیسکو

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: iPexpert

حجم فایل: ۲۸۰۰ مگابایت

منبع: دانلود فارسی

شرکت سیسکو روتر های خود را در انواع و مدل های مختلفی ارائه می کند که تفاوت این مدل ها در قابلیت های سخت افزاری آن ها نهفته است. به هر حال شما به عنوان یک مهندس و طراح شبکه باید با این نوع تفاوت ها آشنا باشید تا وقتی از یک سری خاص از روتر ها صحبت می شود، بدانید با چه ترکیب سخت افزاری سروکار دارید. مثلا وقتی بدانید در یک سری از روتر ها از ISDN پشتیبانی نمی شود دیگر وقت خود را برای تنظیم و پیکر بندی آن تلف نخواهید کرد. ذکر این نکته قابل اهمیت است که سیستم عاملی که با آن روتر های سیسکو را پیکربندی می نمایند و CISCO IOS نامیده می شود در اکثر محصولات یکسان می باشد و تمامی دستورات پیکربندی را پشتیبانی می کند و این خود شمایید که باید بدانید روترتان از چه قابلیت های سخت افزاری بهره مند است و با استفاده از این دستورات آن را راه اندازی و پیکربندی نمایید.

می توان سخت افزار هر روتر سیسکو را یک نگاه خاص به دو بخش تقسیم کرد:

  • سخت افزارهای پایه و عمومی در کلیه روتر ها : سخت افزار عمومی هر روتر شامل CPU ، حافظه اصلی (RAM) ، پورت ها ، حافظه سریع و مقداری حافظه ROM خواهد بود.
  • سخت افزار ویژه و مختص به یک سری خاص : شامل نوع پورت ها و امکانات توسعه در آن سری (از لحاظ تعداد پورت ، حافظه و . . . ) می باشد و قابلیت های متمایزی را برای آن سری فراهم می آورد . روتر هایی که دارای اسلات هایی برای توسعه هستند به روترهای ماژولار معروف بوده و همین ویژگی باعث انعطاف پذیری روتر در مواجهه با نیازهای آینده شبکه می باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید. {plusone}

لینک مستقیم

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

پسورد فایل:www.aghazeh.com

لینک کمکی:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما