آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت دانلود فیلم آموزشی نصب و پیکربندی Windows Server 2012 به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی نصب و پیکربندی windows server 2012 به زبان فارسی

فیلم آموزشی نصب و پیکربندی ویندوز سرور ۲۰۱۲ را برای شما آماده کرده ایم. شما در این فیلم آموزشی با معرفی مفاهیم پایه دامین و نصب و پیکربندی Active Directory آموزش نصب و پیکربندی DNS  ،پیکربندی  DNS Server برای Domain آموزش نصب و پیکربندی DHCP  آموزش File Sharing   و … اشنا می شوید. این فیلم به زبان فارسی تدرریس شده است .

عنوان فیلم آموزشی:  فیلم آموزشی نصب و پیکربندی windows server 2012 به زبان فارسی

حجم فایل: ۶۴ مگابایت

آموزش تصویری ویندوز سرور 2012

توضیحی درباره ی ویندوز سرور ۲۰۱۲:

سیستم عامل ویندوز محصول شرکت مایکروسافت با هدف سرویس دهی شبکه ، راه اندازی ماشین مجازی ، وب سرور ، و… به بازار ارائه گردید. این نسخه از ویندوز ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌ای را در زمینه مجازی سازی، شبکه، ذخیره سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و غیره را برای کاربران فراهم نموده است.

از جمله ویژگی های جالب توجه در ویندوز سرور ۲۰۱۲ می توان به ادغام كردن فضای چندین هارد فیزیكی و ساختن دیسك‌های مجازی اشاره كرد. این كار موجب می شود تا كنترل سرورها و همچنین قابلیت اعتماد سیستم را بالا رود. در این حالت بخش بندی فیزیكی (پارتیشن بندی) روی دیسك‌ها می‌توانند به چندین دیسك‌ مجازی تقسیم شوند و چندین دیسك كه می توانند هماهنگی هم نداشته باشند به هم پیوسته شده و به‌ صورت یك دیسك مجازی به نظر برسند و در سیستم مورد استفاده قرار بگیرند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: ویندوز سرور ۲۰۱۲, فیلم آموزش فارسی Windows Server 2012, فیلم آموزشی نصب و پیکربندی windows server 2012, نصب و پیکربندی Active Directory, نصب و پیکربندی DNS, نصب و پیکربندی DHCP, فیلم آموزشی نصب و پیکربندی ویندوز سرور ۲۰۱۲ به زبان فارسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما