آغازه اخبار فناوری و اطلاعات اخبار بازی عرضه ایکس باکس وان با فضای ذخیره سازی ابری نامحدود

عرضه ایکس باکس وان با فضای ذخیره سازی ابری نامحدود

مثل اینکه داستان قابلیت های جدید کنسول بازی جدید مایکروسافت تا زمان آغاز فروش آن تمامی نخواهند داشت و هر روز بخش تازه ای از آن را خواهیم شنید. و اکنون هم مشخص شده که ایکس باکس وان با فضای ذخیره سازی کلود نامحدود عرضه خواهد شد.بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در حال حاضر یکی از قدرتمندترین سرویس دهندگان فضای ابری است و با محصولات و سرویس هایی چون Azure، اسکای درایو و… جای پای محکمی در این بازار دارد.

 

از سویی هم می دانیم که قرار است کلود به شکل گسترده ای توسط ایکس باکس وان مورد استفاده قرار گیرد تا بخش اعظم وظایف محاسباتی و فرآیندهای رندر کردن بر دوش آن قرار گیرد. یک کاربرد دیگر فضای ابری در این کنسول بازی، همراهی با هارد دیسک و عملکرد به عنوان بخشی از آن برای ذخیره اطلاعات بازی ها است.

اگر چه این امکان جدیدی در کنسول های بازی مایکروسافت نیست و در ایکس باکس ۳۶۰ هم می توانستید اطلاعات بازی ها و دستاوردهای تان را در کلود ذخیره کنید، اما آنجا به یک فضای ۵۱۲ مگابایتی محدود بودید. و اکنون داستان با One به کلی عوض شده است. فضای کلود این کنسول به بی نهایت میل کرده و گوناگونی فرمت فایل های قابل ذخیره روی آن هم بسیار بیشتر شده است.

کاربران کنسولهای گذشته ایکس باکس برای استفاده از چنین قابلیتی باید اکانت طلایی ایکس باکس لایو را خریداری می کردند. اما مایکروسافت اکنون اعلام کرده تمام کاربران طلایی و نقره ای از چنین قابلیتی برخوردار خواهند بود.

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما