آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش Assembly دانلود کتاب درس برنامه سازی سیستم و زبان ماشین و اسمبلی به زبان فارسی

دانلود کتاب درس برنامه سازی سیستم و زبان ماشین و اسمبلی به زبان فارسی

در این بخش از سایت آغازه کتاب زبان ماشین و اسمبلی استاد کریمی برای شما آماده کرده ایم. این درس یکی از مهمترین درسهای رشته کامپیوتر بوده و مطالعه این کتاب برای دانشجویان عزیز می تواند سودمند باشد. زبان ماشین و اسمبلی شامل فرامینی است که به طور مستقیم توسط پردازنده ثابل اجرا و رمز گشایی می باشد . بنابراین اچرای این دستورات وابسته به معماری پردازنده بوده تا بتواند این فرامین را اجرا کند. برخی از دستورات زبان اسمبلی می توان به mov , add , sub , fdv , و… اشاره نمود بان ماشین و برنامه سازی سیستم یکی از دروس تخصصی رشته کامپیوتر است این درس ۳ واحدی بوده و در ترم سوم ارائه می شود.

عنوان کتاب:  کتاب درس برنامه سازی سیستم و زبان ماشین و اسمبلی

نویسنده: استاد کریمی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۵

حجم فایل: ۰٫۹ مگابایت

 در زبان اسمبلی هر دستور زبان متناظر یک دستور باینری است. این زبان را با استفاده از اسمبلر‌ها می‌توان به زبان ماشین یعنی صفر و یک تبدیل کرد. نرم‌افزارهای اسمبلر بر روی سیستم نصب شده و با وارد کردن کدهای اسمبلی و اشکال‌زدایی کردن آن می‌توان آن‌ها را به زبان ماشین تبدیل کرد. هدف این جزوه درک عمیق تر نحوه کار کامپیوتر در سطح پایین و در نتیجه تولید نرم افزارهای کارآمدتر در سطوح بالا می باشد. یادگیری زبان اسمبلی به آشنائی بیشتر با طریقه کارکردن سخت افزار، برنامه ها و سیستم عامل با یکدیگر کمک می کند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: درس برنامه سازی سیستم, درس برنامه سازی سیستم و زبان ماشین و اسمبلی, زبان ماشین و اسمبلی, دانلود کتاب درس برنامه سازی سیستم و زبان ماشین و اسمبلی, جزوه زبان ماشین و برنامه ریزی سیستم, دانلود دانلود جزوه زبان ماشین و برنامه ریزی سیستم, جزوه زبان ماشین استاد کریمی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    فایل دوم رو از هر دو تا سرور دانلود کردم، خرابه.

    میشه سالمشو برام ایمیل کنید؟

دیدگاه شما

نظر شما