آغازه کنکور کنکور کاردانی به کارشناسی رشته کامپیوتر مجموعه کامل آيات و احاديث همراه ذكر نكات مهم و پيامهاي آيات و احاديث کنکور سراسی کارشناسی ناپیوسته

 مهم و پيامهاي آيات و احاديث کنکور سراسی کارشناسی ناپیو

مجموعه کامل آيات و احاديث همراه ذكر نكات مهم و پيامهاي آيات و احاديث کنکور سراسی کارشناسی ناپیوسته . در این پست جزوه خلاصه شده معرف اسلامی را که به بررسی آیات و نکات کنکوری کاردانی به کارشناسی پرداخته شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. این جزوه به نکات کنکوری درس معرف اسلامی جهت شرکت در کنکور سراسری و آزاد پرداخته شده است. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

داوطلبان گرامي، با نظر به اينكه در كنكورهاي سراسري و علمي كاربردي سالهاي اخير اكثر سوالات درس فرهنگ و معارف اسلامي از نكات آيات و روايات طراحي شده است، (به طوريكه ۸۰ درصد سوالات كنكور سراسري ۸۷ و ۷۶ درصد سوالات كنكور علمي كاربردي ۸۷ از اين مباحث مطرح شده است) براي آنكه بتوانيد با تمركز بر روي اين مباحث مهم با صرف زمان كمتر درصد بالاتري در اين درس كسب كنيد، مجموعه تمامي آيات و احاديث همراه با ذكر نكات مهم و پيامهاي مربوط به آيات و احاديث براي استفاده شما عزيزان از كتاب انديشه اسلامي ۱ استخراج شده است.

بنابراين با توجه به اهميت اين مباحث پيشنهاد مي­كنيم با مرور مستمر اين مجموعه آمادگي لازم براي پاسخگويي به تمامي سوالات اين مباحث را كسب كنيد.

تست هاي آيات و احاديث كنكورهاي رسمي را مي‌توان به صورت زير تفكيك كرد:

۱- پرسش از عنوان مبحث مربوط به آيات و احاديث

۲- پرسش از موضوع مربوط به آيات و احاديث

۳- پرسش از ترجمه آيات و احاديث

۴- پرسش از نكات و پيام آيات و احاديث

از آن جا كه براي مورد ۲ تمامي مباحث كتاب مي‌تواند مورد سوال قرار بگيرد، اين مجموعه به موارد ۱، ۳ و ۴ پرداخته است؛ لازم به ذكر است كه تعداد سوالات مورد ۲ در كنكورهاي سالهاي اخير اندك (در حدود ۱ تست) بوده است.

برای دانلود از لینکهای زیر کمک بگیرد.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

دانلود, آیات احادیث, اندیشه اسلامی, کنکور کارشناسی ناپیوسته, معارف اسلامی , دانلود جزوه معارف اسلامی ,

کاربر گرامی لطفا نظر خود را در باره این مطلببنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کسانی که قصد دانلود این کتاب را دارند کمک شایانی خواهد

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما