آغازه فیلمهای آموزشی فیلمهای آموزشی انگلیسی دانلود فیلم آموزشی Access 2013 به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی Access 2013 به زبان انگلیسی

 در این بخش از سایت آغازه فیلم اموزشی کار با Access 2013 را برای شما اماده کرده ایم. این فیلم اموزشی شما قادر خواهید بود که با بانک اطلاعتی اکسس کار کنید و بانک اطلاعاتی خود را مدیریت کنید. ساخت جواول و دسترسی ها برای ذخیره سازی اطلاعات در جداول از جمله مباحثی است که مورد توجه قرار گرفته است. شما با ساخت یک پایگاه داده و ارتباط بین جواول بر اساس طراحی نمودار ERD و شناسایی موجودیت ها به طراحی یک سیستم پایگاه داده بپردازید. در این فیلم اموزشی نحوه ارتباط با جهت دریافت اطلاعات از برنامه های وورد و اکسس را فرا خواهید گرفت. در این فیلم آموزشی به نحوه گزارش گیری از بانک اطلاعاتی  نیز پرداخته شده است که امید است این فیلم آموزشی اکسس ۲۰۱۳ که به زبان انگلیسی ساده و روان تدریس شده است مور توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی: دانلود فیلم آموزشی Access 2013 به زبان انگلیسی

حجم فایل: ۱۴۰۰ مگابایت

پیچیده ترین سیستم ها و اتوماسیون های نرم افزاری را می شود به کمک نرم افزار Access در کمترین زمان پیاده سازی کرد.به طور مثال یک نرم افزار حقوق و دستمزد که برنامه نویسی آن با نرم افزارهایی مانند Visual Studio حداقل ۱۰ روز زمان می برد را می شود با Microsoft Access در کمتر از دو روز پیاده سازی کرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۹۰۰ مگابایت

برای دریافت فایلقسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایلقسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی Access 2013, فیلم آموزشی اکسس ۲۰۱۳, پایگاه داده, نمودار ERD, دانلود فیلم آموزشی Access 2013, دانلود فیلم آموزشی مایکروسافت ۲۰۱۳, دانلود فیلم آموزشی مایکروسافت اکسس ۲۰۱۳, اکسس ۲۰۱۳, دانلود فیلم آموزشی Access 2013 به زبان انگلیسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما