آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی دانلود کتاب فارسی برنامه نویسی شی گرا در ۲۱ روز

 کتاب فارسی برنامه نویسی شی گرا در ۲۱ روز . برنامه‌نویسی شیءگرا (به انگلیسی Object Oriented Programming مخفف OOP) شیوه‌ای از طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار است که بر تجزیهٔ مسئله به اشیاء تأکید دارد. اشیاء صورت‌های مجرد از ماهیت‌های مطرح در مسئله هستند که دارای وضعیت (درونی) و همچنین عملیات بر روی داده‌ها (وضعیت درونی) می‌باشند. این نوع نگرش دارای مزایای بسیاری از جمله مدیریت پیچیدگی وهزینهٔ نگهداری کمتری است.
زبان‌های برنامه نویسی شیء‌گرا، زبان‌هایی هستند که در آن برنامه نویس می‌تواند اشياء مختلفی را تعریف نماید و از اشیاء تولید شده استفاده نماید. هر شیء یک سری خصوصیت و قابلیت دارد، که اصطلاحاً Properties و Methods خوانده می‌شوند. در این روش از برنامه نویسی دید برنامه نویس به سیستم دید شخصی است که سعی می نماید به پیدا کردن اشیاء مختلف در سیستم و برقراری ارتباط بین آنها سیستم را تولید نماید.

نام کتاب: برنامه نویسی شی گرا در ۲۱ روز

نویسنده: مهندس عباس ریاضی – مهندس مهدی بنواری

تعداد صفحه : ۴۷۴

حجم فایل: ۱۴ مگابایت

کتاب فارسی برنامه نویسی شی گرا در 21 روز

کتاب فارسی برنامه نویسی شی گرا در ۲۱ روز

برنامه‌نویسی شیءگرا (Object Oriented Programming مخفف OOP) یک شیوه برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن اشیا می باشد. در واقع دراین نوع پارادیام برنامه نویسی برنامه به شیء گرایش پیدا می کند و در ضمن مزیت هایی از جمله “پیچیدگی کم” و “هزینه ی کم” نسبت به سایر پارادیام های برنامه نویسی دارد.

ابتدا تمام قسمتهای زیر را دانلود نموده و سپس همه آنها را به یک فولدر انتقال دهید و بعد از آن بر روی part1.rar کلیک راست کرده و فایل را استخراج کنید اگر در هنگام استخراج رمز عبور از شما پرسیده شد رمز را وارد کرده و در نهایت شما یک فایل کامل با پسوند pdf درون همین فولدر خواهید داشت.

دانلود قسمت اول

 دانلود قسمت دوم

برنامه‌نویسی شیءگرا, Object Oriented Programming, دانلود کتاب فارسی برنامه نویسی شی گرا در ۲۱, چیست OOP, شی گرا, دانلود کتاب pdf, برنامه نویسی شی گرا در ۲۱ روز, شیء, مهندس عباس ریاضی, مهندس مهدی بنواری, کتاب برنامه نویسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما