آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ دانلود کتاب برنامه نویسی پیشرفته به زبان سی شارپ #C به زبان فارسی

دانلود کتاب برنامه نویسی پیشرفته به زبان سی شارپ #C به زبان فارسی

کتاب برنامه نویسی پیشرفته به زبان سی شارپ #C به زبان فارسی . زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط ماکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMAو ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط Common Language Runtime از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.Anders Hejlsberg، طراح زبان برنامه نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان #C را بر عهده داشت.این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته‌است. در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در جولای ۲۰۰۰، زمانی که ماکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به #C تغییر پیدا کرد.آخرین نسخه آن نسخه ۴ است که از ویژوال استدیو ۲۰۱۰ استفاده می‌کند.

عنوان کتاب: کتاب برنامه نویسی پیشرفته به زبان سی شارپ #C به زبان فارسی

نویسنده: مسعود نظیفی اصل

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۳۸

حجم فایل: ۵٫۳ مگابایت

کتاب آموزش برنامه نویسی پیشرفته سی شارپ

کتاب برنامه نویسی پیشرفته به زبان سی شارپ #C به زبان فارسی را می توانید رایگان ازسایت آغازه و از لینک های زیر دانلود کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینکهای کمکی

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. (مدیافایر)

C# 2005، Download، EBook، آموزش C# 2005، برنامه نویسی پیشرفته در سی شارپ، دانلود، مسعود نظیفی اصل، نظیفی اصل، کتاب الکترونیکی, کتاب برنامه نویسی پیشرفته به زبان سی شارپ #C

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما