آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود کتاب حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php به زبان فارسی

کتاب حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php

کتاب حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php به زبان فارسی . با توجه به افزایش برنامه های کاربردی وب که مبتنی بر زبان PHP و دیتابیس Mysql ، برآن شدم تا کتابی تحت عنوان ” شرح حملات و نحوه دفاع در مقابل حملات” را برای برنامه نویسان این زبان قدرتمند عرضه کنم.عقیده شخصی بنده بر این اساس استوار است که یک وب مستر ، برنامه نویس ، طراح سایت و… برای جلوگیری از نفوذ باید با راه های نفوذ آشنایی نسبی داشته باشد. هیچ یک از نفوذ گر ها و هکر ها مثل هم فکر نمیکنند ، اما یک برنامه نویس با داشتن ذهن باز و آشنا با حملاتی که برنامه وی را تهدید میکنند ، میتواند برنامه ای امن تر بنویسد و با داشتن تفکر یک نفوذ گر میتواند قبل از تهدید و نهایتا نفوذ توسط یک هکر ،خود مانند یک نفوذ گر عمل کرده و نقاط ضعف و قوت را شناخته ، در صدد تقویت و رفع آنها برآید. در این کتاب همانطور که در عنوان مشهود است ، قصد دارم راه های نفوذ و دفاع را در برنامه های وب مبتنی بر زبان PHP به شما بیاموزم.ابتدا شما را با مفاهیم پایه ای آشنا کرده و سپس توابع و دستورات خطر آفرین را معرفی و نحوه نفوذ و دفاع هر یک را شرح میدهم. در آخر نیز تعدادی از ابزارهای خود کار را که میتوانند نقش مهمی را در رسیدن به هدفتان ( که برنامه ای امن است ) بازی کنند و هر چه سریعتر باعث تحقق این هدف شوند.
نکته ۱ : در این کتاب هیچ گونه آموزشی در باره زبان برنامه نویسی PHP صورت نمیگیرد و خواننده باید آشنایی نسبی با برنامه نویسی این زبان را داشته باشد.
نکته ۲: تمامی روش ها ، اسکریپت ها و برنامه های معرفی شده در این کتاب ، صرفا جنبه آموزشی داشته و نویسنده و وبسایت های ارائه دهنده کتاب ، مسئولیت هیچ یک از اعمال خرابکارانه صورت گرفته توسط خوانندگان این کتاب را بر عهده نمیگیرد/نخواهد گرفت. شما می توانید این کتاب را از سایت اغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php به زبان فارسی

نویسنده: شهریار جلایری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۵۸

حجم فایل: ۲٫۶ مگابایت

کتاب حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php به زبان فارسی

کتاب حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php به زبان فارسی

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

زبان PHP, دیتابیس Mysql, حملات و نحوه دفاع در مقابل حملات, attack, برنامه نویس, وب مستر ، برنامه نویس ، طراح سایت, جلوگیری از نفوذ, هکر, زبان برنامه نویسی PHP, اسکریپت, امنیت, امنیت PHP, کتاب, حمله و دفاع در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر زبان php

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما