آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود نرم افزار طراحی وب سایت و قالب گرافیکی مدیریت محتوا Artisteer v4.1

دانلود نرم افزار طراحی وب سایت و قالب گرافیکی مدیریت محتوا Artisteer v4.1

نرم افزار Artisteer یکی از بهترین نرم افزار های طراحی وب و قالب می باشد که امکان طراحی وب سایت های داینامیک و استاتیک رو برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار ارتیستر قابلیت طراحی قالب های گرافیکی برای سیستم های مدیریت محتوای جوملا ، وورد پرس ، دات نت نیوک و… را دراست و شما را بدون یک خط کد نویسی در طراحی قالب گرافیکی CMS یار یمی کند. این نرم افزار با قابلیت ساخت انواع دکمه و داشتن منوهای پیش فرض در رنگ ها و شکل های متفاوت نظر اکثر افراد را به خود جلب می کند.می توان عکس های خود را به عنوان زمینه یه سایت قرار داد.یکی از نرم افزارهای خوبی که می توان به کمک ان به طراحی سایت پرداخت نرم افزار Artisteer v4.1   است. شما با طراخی مناسب می توانید خروجی یک قالب برای اکثر سیستم های مدیریت محتوا فراهم می اورد. شما میتوانید این نرم افزار را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان :  نرم افزار طراحی وب سایت و قالب گرافیکی مدیریت محتوا Artisteer v4.1

حجم فایل: ۱۲۸ مگابایت

کلمات کلیدی: دانلود نرم افزار طراحی وب سایت, Artisteer, قالب گرافیکی مدیریت محتوا, نرم افزار ارتیستر, Artisteer v4.1, دانلود Artisteer v4.1, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود نرم افزار طراحی سایت, دانلود نرم افزار طراحی سایت | Artisteer v4.1, نرم افزار طراحی سایت

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۱۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی – ۱۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما