آغازه نرم افزار کامپیوتر سیستم عامل دانلود سیستم عامل لینوکس دبیان Debian Linux 7.2.0

دانلود سیستم عامل لینوکس دبیان Debian Linux v7.2.0

لینوکس دبیان یک سیستم عاما متن باز می باشد که تحت قانون GPL بصورت رایگان برای کامپوترهای شخصی و سازمانی تهیه شده است. این سیستم عامل یکی از محبوب ترین سیستم عاملهای تحت شبکه و خادم به شمار میرود. دبیان لینوکس با بسته های نرم افزاری بسیار با تخمین ۲۹۰۰۰ بسته کامپایل شده یکی از بهترنی انتخاب ها برای سازمانهایی که قصد مهاجرت از ویندوز به لینوکس را دارند می باشد . سیستم عامل لینوکس دبیان با اجتماعاتی بیش از ۱ میلیون نفر در سراسر نقاط دنیا روی این سیستم عامل کار می کنند تا یکی از بهترین سیستم عامل دنیا شود. محبوبیت این لینوکس به حدی است که لینوکس ابونتو از آن اقتباس کرده اند این سیستم عامل بهره گیری از هسته گنو ، پایداری و امنیت بسیار بالا ، دارای بیش از ۲۹۰۰۰ نرم افزار ، دارای امکان نصب بر روی دسکتاپ و سرور ، و رایگان یکی از بهترین انتخابهای لینوکس بازها به شمار میرود. شما می توانید این سیستم عامل را در دو نسخه ی۳۲ و ۶۴ بیتی از سایت سازنده رایگان دانلود کنید.

عنوان : سیستم عامل لینوکس دبیان Debian Linux v7.2.0

حجم فایل: – گیگابایت

لینوکس دبیان

لینوکس دبیان تقریباً بر روی تمامی پردازنده‌ها از جمله مدل‌های قدیمی اجرا می‌شود و تقریباً از تمامی سخت‌افزارهای رایج پشتیبانی می‌کند. در حالت پایه، دبیان به منابع سخت‌افزاری بیش از آنچه هسته لینوکس و برنامه‌های اساسی گنو (مانند bash,coreutils و …) به آن‌ها نیاز دارد، نیازمند نیست. از آن جمله نیازمندی به مقدار حافظه رم ۲۰ مگابایت برای پردازنده s390(رایانه ibm system z) یا ۴۸ مگابایت برای پردازنده‌های خانواده x86 یا نیازمندی به ۱ گیگابایت فضای دیسک سخت خالی در حالت پایه می‌باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – از شرکت سازنده:

برای دریافت فایل ۳۲ بیتی اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل ۶۴ بیتی اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: لینوکس دبیان, سیستم عامل لینوکس دبیان, Debian Linux, دبیان لینوکس, دانلود سیستم عامل لینوکس دبیان Debian Linux v7.2.0, دالنود لینوکس دبیان, دانلود Debian Linux, دانلود سیستم عامل  Debian Linux, لینوکس Debian

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما