آغازه نرم افزار کامپیوتر پایگاه داده دانلود نرم افزار پایگاه داده اوراکل Oracle Database 10g

دانلود نرم افزار پایگاه داده اوراکل Oracle Database 10g Release 2

سایت آغازه تصمیم دارد علاوه بر فیلمهای آموزشی به ارائه نرم افزرهای مهندسی رشته کامپیوتر این خلاء را در بین سایت های موجو در این زمینه بشکند لذا در این بخش از سایت آغازه اولین پست خود را با ارائه نرم افزار معروف پایگاه داده اوراکل ۱۰g را جهت دانلود رایگان قرار داده ایم. نرم افزار پایگاه داده اوراکل یک نسخه کامل و تکمیلی این نرم افزار میباشد که ما نسخه ی نسخه Enterprise / Standard برای سیستم عامل های Microsoft Windows Vista و Windows 2008 را جهت دانلود آماده کرده ایم. که یک مدیریت پایگاه داده مطمئن برای سازمانهای بزرگ می باشد که قابلیت اطمینان بالایی دارد. این پایگاه داده در نسخه های لینوکس و یونیکس نیز ارائه می شود . امید است که این پست مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی: نرم افزار پایگاه داده اوراکل Oracle Database 10g Release 2

حجم فایل: ۷۶۷ مگابایت

این محصول توسط شرکت اوراکل تولید شده‌است. معماری اصلی نرم‌افزار اوراکل در ویرایش‌های ۵ و ۸ تغییرات عمده‌ای داشت. اوراکل پایگاه دادهٔ توزیع شده‌ای است که با سیستم‌عامل های متفاوتی می‌تواند کار کند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۷۶۷ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: دانلود نرم افزار پایگاه داده اوراکل, Oracle Database 10g, پایگاه داده, نرم افزار نرم افزار پایگاه داده اوراکل نسخه ۶۴ بیتی, نرم افزار پایگاه داده اوراکل, نرم افزار پایگاه داده, اوراکل نسخه ۶۴ بیتی, پایگاه داده اوراکل, دانلود نرم افزار پایگاه داده اوراکل Oracle, اراکل, اوراکل

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما