آغازه سفارشات خرید پستی محصولات خرید پستی مجموعه فیلم های شبکه سیسکو به زبان فارسی

 خرید پستی مجموعه فیلم های فارسی شبکه سیسکو

خرید پستی مجموعه فیلم های شبکه سیسکو به زبان فارسی

این مجموعه بی نظیر شامل ده ها ساعت فیلم آموزشی فارسی در زمینه شبکه سیسکو و همچنین لینوکس و ویندوز سرور میکروتیک و شامل ده ها پی دی اف آموزشی فارسی میباشد. شامل فیلم های فارسی -ccie-ccna- ccnp-میکروتیک-لینوکس-ویندوز سرور-و شامل دها پی دی اف درباره شبکه. برخی از سر فصلهای این مجموعه را در زیر می آموریم.

۹ساعت آموزش فارسی لینوکس به زبان فارسی

۴ساعت آموزش فارسی  ccnp

۷ساعت آموزش فارسی میکروتیک

۱۵ ساعت فیلم اموزشی فارسی ccna

شامل ده ها کتاب پی دی اف آموزش شبکه سیسکو شامل آموزش کامل شبکه سیسکو سوییچینگ روترینگ دیتا سنتر سی سی ان آ سی سی آی ایی و…

و شامل چندین ساعت فیلم آموزشی فارسی ccna و ccie و  فیلم آموزش فارسی  vmware در شبکه و دیگر موارد آموزشهای کاربردی شبکه به صورت کاملا فارسی

«شرکت سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) شرکت آمریکایی تولیدکنندهٔ تجهیزات شبکه (Network) است که مرکز آن در شهر سن خوزه در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد.دید سیسکو این است «تغییر روش زندگی، کار، بازی و آموزش».

شرکت سیسکو هم اکنون با ۵۱۴۸۰ کارمند دارای بازده ۲۸٫۴۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ و سود خالص ۵٫۵۸ میلیارد دلار می‌باشد. شعار فعلی سیسکو این است : «به شبکه انسان خوش آمدید».

سیسکو در ۱۵۰ کشور دنیا مرکزهای آموزشی به منظور تعلیم افراد برای طراحی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری تأسیس کرده‌است. سیسکو مدارکی را برای متخصصین در زمینه‌های مختلف شبکه ارائه می‌کند. که شامل این مدارک می‌شود:

CCIE – Cico Certified Internetwork Expert (متخصص شبکه بندی سیسکو)

CCNP – Cisco Certified Network Professional (حرفه‌ای شبکه سیسکو)

CCDP – Cisco Certified Design Professional (حرفه‌ای طراحی سیسکو)

CCIP – Cisco Certified Internetwork Professional (حرفه‌ای شبکه بندی سیسکو)

CCSP – Cisco Certified Security Professional (حرفه‌ای امنیت سیسکو)

CCVP – Cisco Certified Voice Professional (حرفه‌ای تلفن اینترنتی سیسکو)

CCDA – Cisco Certified Design Associate (همکار طراحی سیسکو)

CCNA – Cisco Certified Network Associate (همکار شبکه سیسکو)

CCSI – Cisco Certified Systems Instructor (آموزش دهنده سیستم‌های سیسکو)

تا چندی پیش مدرک CCIE پیشرفته‌ترین و بالاترین مدرک ارایه شده توسط سیسکو در زمینه شبکه‌های کامپیوتری بود. در هرم تحصیلی ارایه شده توسط شرکت سیسکو، در قاعده هرم مدرک CCNA به عنوان مدرک ورود به چرخه تحصیلی و کسب علوم شبکه‌ای قرار گرفته و عنوان نصب و پشتیبانی ادوات شبکه‌ای سیسکو را به خود اختصاص داده‌است. در همین سطح مدرک CCDA که ویژه طراحی مقدماتی شبکه‌های سیسکو می‌باشد نیز وجود دارد. در یک سطح بالاتر سه مدرک CCNP، CCDP و CCIP لایه میانی این هرم را تشکیل داده و عنوان مدیریت شبکه‌های پیشرفته و پیچیده سیسکو را به خود اختصاص داده‌اند و بالاخره این‌که مدرک CCIE با قرار گرفتن در سطح متخصص، به عنوان طراح اصلی و مدیریت رده بالای شبکه‌های سیسکو شناخته می‌شود.

 خرید پستی مجموعه فیلم های فارسی شبکه سیسکو

میکروتیک نام سیستم‌عامل مسیریابی است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است، میکروتیک هم قابلیت نصب بر روی رایانه‌های خانگی را دارد و همچنین به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری ارائه شده است. میکروتیک در سال ۱۹۹۵ توسط دو دانشجوی دانشگاه ام‌ای‌تی آمریکا به وسیله نگارش سیستم‌عامل میکروتیک بنیان گذاشته شد . همزمان با شکل‌گیری استانداردهای ۱۱/۸۰۲ و توسعه سخت‌افزاری این سیستم‌عامل قابلیت بیسیم نیز به آن افزوده شد.

این دستگاه جزو مسیریاب‌های قوی ارائه شده و همرده مسیریاب‌های شرکت سیسکو می‌باشد و دارای قابلیت‌های منحصر به فرد می‌باشد. از قابلیت‌های میکروتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسیریابی (به انگلیسی: routing)

دیوار آتش (به انگلیسی: firewall)

بی سیم به (به انگلیسی: wireless)

پروتکل پیکربندی پویای میزبان (به انگلیسی: Dhcp server)

برگردان نشانی شبکه و میزبان نماینده (به انگلیسی: nat and proxy server)

پشتیبانی از آی‌پی نسخه ۶ (به انگلیسی: IPv6 support)

مدیریت کاربر (به انگلیسی: user managment)

تعادل‌رسانی بارگذاری (به انگلیسی: load balancing)

صفحه مدارهای مسیریاب‌های میکروتیک به طور کلی به دوسته مسیریاب‌ها و بی سیم‌ها تقسیم می‌شوند البته دستکاه‌های بی سیم هم توانایی مسیر یابی را دارند اما عمده استفاده آنها در صنعت بی سیم می‌باشد.

 خرید پستی مجموعه فیلم های فارسی شبکه سیسکو

لینوکس (به انگلیسی: Linux) به خانواده‌ای از سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند که معروف‌ترین نمونه از نرم‌افزار آزاد و متن‌باز شناخته می‌شود.

دراصل تنها باید هستهٔ لینوکس را لینوکس نامید، اما به طور معمول این واژه به سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که بر مبنای هستهٔ لینوکس و کتاب‌خانه‌ها و ابزارهای پروژه گنو ساخته شده‌اند.

لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.

به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.

برای خرید مجموعه کتابهای علم رباتیک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای سفارش این محصول بر روی لینک خرید پستی زیر کلیک کنید.

لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید

خرید پستی

لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید

توجه:

سفارش شما زمانی ه اتمام رسیده است که کد رهگیری را دریافت کنید. برای اینکه سفارش شما زودتر ارسال شود لازم است کدرهگیری خود را یه شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۰۱۴۰کنید. باید شماره تلفن ارسال کننده پیام کوتاه با شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت سفارش وارد نموده اید یکسان باشد .

مشتری گرامی پیشاپیش از خرید شما متشکریم. لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
۱- لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید برای دریافت كد پستی بر روی قبوض آب ، برق ، تلفن ،كنتور گاز همچنين پشت كارت ملی درج شده است . لذا خواهشمنديم كد پستی صحيح وارد نماييد.
۲- لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید
۳- لطفا به تعداد سفارشات خود قبل از ثبت کالا توجه فرمایید
۴- لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت هرچه بهتر ارتباط با شما خریدار محترم در صورت بروز هرگون مشکل و یا تاخیری کالا وارد کنید.

توجه:
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
کلیه سفارشاتی که در روزهای پنچ شنبه و جمعه ثبت میشوند روز شنبه ارسال خواهند شد.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، ۲ الی ۴ روز برای پست پیشتاز و ۳ الی ۷ روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد. باید توجه داشته باشید ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید )

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

لطفا به افراد خانواده و بستگان خود جهت دریافت بسته ارسالی در صورت عدم حضور خود به آدرس مربوطه اطلاع دهید

قابل توجه کاربران عزیز سایت آغازه:

محصول شبکه های کامپیوتری سیسکو به زبان انگلیسی نیز جهت بادگیری کامل مفاهیم توسط تیم گروه فنی مهندسی سایت آغازه آماده شده است که میتوانید از لینک زیر مشاهده کند.

>> خرید پستی فیلم های آموزشی امادگی شبکه های کامپیوتری سیسکو  (انگلیسی)در ۲ عدد DVD

مجموعه فیلم های فارسی شبکه سیسکو, مجموعه فیلم های فارسی سیسکو, دانلود فیلم فارسی ccna, دانلود فیلم فارسی ccie, دانلود فیلم فارسی ccnp, دانلود فیلم فارسی لینوکس, میکروتیک, فیلم فارسی ویندوز سرور ۲۰۰۳

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما