آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT اطلاعیه سایت آغازه

اطلاعیه سایت آغازه

اطلاعیه سایت آغازه قابل توجه کاربران عزیز: راهنمای دانلود از سرور سایت – به ادامه مطلب بروید.

کاربران عزیزی که چند روزه در دانلود فایلها از سرورهای ما با محصولات شرکت Eset smart security مشکل داشتند. پس از بررسی های به عمل آمده و مکاتباتی که با شرکت Eset داشتیم. مشخص گردید که علت فیلتر شدن لینکهای ما بخاطر قرار دادن آنتی ویروس ایرانی شید بوده است و این شرکت سعی دارد که با تحریم قرار دادن لینکهایی که انتی ویروس شید را جهت دانلود قرار می دهند مقابله کند. و چون ما قبلا این آنتی ویروس را در سایت خود جهت دانلود قرار داده بودیم مورد لطف این شرکت قرار گرفته است. از اینجا ما به تمامی کاربران عزیز می گوییم که لینکهای دانلود ما به هیچ وجه الوده نبوده و بارها توسط انتی ویروسهای مکافی . اواست و کسپر اسکای از روی سرور مورد اسکن قرار گرفته اند.لذا اگر همچنان می خواهید بدون مشکل از سرور سایت دانلود داشته باشید کافی است که web filtering را در قسمت real time protection را در نرم افزار Smart  security غیر فعال کنید. تا قادر به دانلود فایلها باشید. به راستی برای ما باعث افتخار است که انتی ویروس ایرانی شید توانسته نیمی از کاربران این شرکت اسلواکی را در کشور خودمان به سوی خود جلب کند. به امید ایرانی آبادتر. گروه فنی مهندسی سایت آغازه

موفق باشید

.برای غیر فعال کردن web filtering مطابق شکل زیر عمل کنید.

web filtering

و سپس در قسمت Setup برنامه رفته و روی real time protection کلیک کنید. مانند شکل زیر

real time protection

و در نهایت وب فیلترینگ رو غیر فعال کنید.

real time protection

توجه داشته باشید که با این کار آنتی ویروس خود را غیر فعال نمی کنید. فقط قسمت سایتهایی که توسط این شرکت بلوک شده اند را غیر فعال می کنید. و همچنان کامپیوتر شما در مقابل ویروسها در امان خواهد ماند.

قابل توجه کاربران عزیز:

کاربران عزیزی که از نود ۳۲ اسمارت ورژن ۵ استفاده می کنند میتوانند با مشاهده این فیلم تنظیمات لازم را جهت دانلود فایلها از سایت آغازه انجام دهند برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید.

موفق باشید.

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما