آغازه لیست کتابها معماری کامپیوتر دانلود جزوه درس معماری کامپیوتر استاد یوسفی به زبان فارسی

دانلود جزوه درس معماری کامپیوتر

جزوه درس معماری کامپیوتر استاد یوسفی به زبان فارسی . کتابی که پیش رو دارید مربوط به درس معماری کامپیوتر می باشد. که توسط استاد پوسفی تهیه شده است. که با زبانی ساده و روان به بیان مباحث این کتاب می پردازد. این کتاب در ۱۹۳ صفحه از سایت آغازه تقدیم کاربران عزیز می شود.

عنوان کتاب: جزوه درس معماری کامپیوتر استاد یوسفی به زبان فارسی

نویسنده: استاد پوسفی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۹۳

حجم فایل: ۳٫۱ مگابایت

جزوه درس معماری کامپیوتر استاد یوسفی

جزوه درس معماری کامپیوتر استاد یوسفی به زبان فارسی

مدارهای مجتمع دیجیتال نه تنها بر اساس عملکرد منطقی شان طبقه بندی می شوند بلکه از نظر تکنولوژی خاص مدارهایی که به آن تعلق دارند نیز دسته بندی می گردند . تکنولوژی بکار رفته در مدار را خانواده منطقی دیجیتال می خوانند . هر خانواده منطق , مدار الکترونیکی پایه خاصی را داراست ه مدارها و توابع دیجیتال پیچیده تر بر اساس آن تهیه می شوند . مدار پایه در هر تکنولوژی یک گیت NAND , NOR و یا معکوس کننده است . در نام گذاری تکنولوژی , از قطعات الکترونیک بکار رفته در ساخت مدار پایه معمولا استفاده می شود . بسیاری از خانواده های مختلف منطقی بصورت دارهای مجتمع در سطح تجاری عرضه شده اند . شما می توانید دانلود کتاب درس معماری کامپیوتر استاد یوسفی به زبان فارسی را می توانید رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

pdf, آموزشی, جزوه, جزوه درسی, دانلود, دانلود آموزش, دانلود جزوه, دانلود مستقیم, درس, رایانه و اینترنت, معماری کامپیوتر, کامپیوتر, سیستم درونی, عملکرد داخلی سیستم های کامپیوتری, موریس مانو, کتاب معماری کامپیوتر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com