آغازه لیست کتابها کتابهای هوش مصنوعی دانلود کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ به همراه حل تمارین کتاب ، به زبان انگلیسی

دانلود کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ به همراه حل تمارین کتاب ، به زبان انگلیسی

کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ به همراه حل تمارین کتاب ، به زبان انگلیسی . کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ به همراه حل تمارین کتاب . دانلود کتاب هوش مصنوعی راسل به زبان فارسی .هوش مصنوعی به هوشی که یک ماشین از خود نشان می‌دهد و یا به دانشی در کامپیوتر که سعی در ایجاد آن دارد گفته می‌شود. بیشتر نوشته‌ها و مقاله‌های مربوط به هوش مصنوعی آن را «دانش شناخت و طراحی عامل‌های هوشمند» تعریف کرده‌اند. یک عامل هوشمند سیستمی است که با شناخت محیط اطراف خود، شانس موفقیت خود را بالا می‌برد. جان مکارتی که واژه هوش مصنوعی را در سال ۱۹۵۶ استفاده نمود، آن رادانش و مهندسی ساخت ماشینهای هوشنمد  تعریف کرده‌است. تحقیقات و جستجوهایی انجام شده برای رسیدن به ساخت چنین ماشین‌هایی مرتبط با بسیاری از رشته‌های علمی دیگر است، مانند علوم رایانه، روان‌شناسی، فلسفه، عصب شناسی، علوم ادراکی، تئوری کنترل، احتمالات، بهینه سازی و منطق. شما می توانید کتاب هوش مصنوعی راسل را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ به همراه حل تمارین کتاب

نویسنده: راسل و نورویگ

زبان کتاب: انگلیسی

تعداد صفحه: ۱۱۱۲

حجم فایل: ۳۱ مگابایت

کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ  به همراه حل تمارین کتاب

کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ به همراه حل تمارین کتاب

کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ مرجع اصلی درس هوش مصنوعی : در رشته های نرم افزار می باشد که در ایران این کتاب بارها ترجمه شده است. اما در این بخش از سایت آغازه کتاب Artificial Intelligence: A Modern Approach را نوشته راسل می باشد به زبان اصلی و انگلیسی ویرایش دوم را برای شما آماده کرده ایم. کتاب هوش مصنوعی نوشته Stuart Russell and Peter Norvig یکی بهترین رفرنس در دانشگاه های خارج کشور نیز به شمار می اید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

خلاصه کتاب هوش مصنوعی, دانلود کتاب هوش مصنوعی, دانلود کتاب هوش مصنوعی راسل, دانلود کتاب هوش مصنوعی راسل و نورویگ, راسل و نورویگ, هوش ماشینی, هوش مصنوعی, هوش مصنوعی راسل و نورویگ, کتاب هوش مصنوعی, کتاب هوش مصنوعی راسل کتاب هوش مصنوعی, راسل و نورویگ کتب رشته کامپیوتر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما