آغازه فیلمهای آموزشی فیلمهای آموزشی انگلیسی دانلود فیلم آموزش زبان برنامه نویسی #F به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزش زبان برنامه نویسی #F به زبان انگلیسی

همانطور که می دانید، با انتشار نسخه جدید ویژوال استادیو، زبان قدرتمند اف شارپ نیز به این مجموعه اضافه شده است. چون این زبان، زبان نسبتا جدیدی به حساب می آید، #F یک زبان برنامه نویسی چند مدله است ک در چهارچوب .Net فعالیت میکند و شامل برنامه نویسی تابعی و برنامه نویسی شی گرای دستوری میباشد. #F شاخه ای از ML بوده و بسیار با OCAML سازگار است.این زبان در ابتدا توسط دون سیم در مرکز تحقیقات مایکروسافت ابداع شد اما در حال حاضر توسط گروه توسعه دهنده مايکروسافت ادامه داده میشود و به عنوان یک زبان کاملا پشتیبانی شده در محیطهای .Net و Virtual Studio ارائه میگردد. زبان برنامه نویسی تابعی بهترین روش حل مسایل کامپیوتریست اما زبان برنامه نویسی تابعی خالص برای برنامه نویسی همه منظوره مناسب نمی باشد بنابراین به تدریج زبانهای برنامه نویسی تابعی در کنار زبانهای شی گرا و دستوری باقی مانده و استفاده عمومی نیافتند. همچنین در این مدل ویژگیهای افزوده شده را به راحتی میتوان در هر برنامه ای نوشت و به راحتی به آن افزود. FSharp یک زبان طبیعی به وجود آمده بر این مبناست بعلاوه بسیار بیشتر از یک زبان برنامه نویسی تابعی میباشد. شما می توانید این فیلم آموزشی را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزش زبان برنامه نویسی #F به زبان انگلیسی

زبان آموزش: انگلیسی

حجم فایل: ۸۵۹ مگابایت

 

برخی از زبانهای برنامه نویسی تابعی معروف بطور کلی (OCAML , Haskel , Lisp) با دستورات زمان اجرای سفارشی کار می کنند و این مسئله باعث نبود روش برنامه نویسی چند فعالیته می شود. F Sharp یک زبان همه منظوره برای محیط .Net است که برای حالت اجرا بصورت همه منظوره به کار می رود و به راحتی هر سه مدل برنامه نویسی را شامل می شود. برای حل مسایل مختلف در موثرترین روش می توانید محیط خاص آنرا در برنامه انتخاب کنید. شما می توانید از برنامه نویسی توصیفی استفاده کنید و یا توابع را به راحتی با هم ترکیب کنید و یا روشهای شی گرا و دستوری را در همان برنامه استفاده کنید و از قابلیتهای مختلف هر کدام در برنامه سود ببرید. مثل دیگر برنامه های تابعی #F نوع قوی دارد اما از نوع استنتاجی هم سود می برد بنابراین برنامه نویسان نیاز ندارند زمان زیادی برای توضیح انواع توابع هدر دهند مگر اینکه در موارد خاص ابهاماتی دربرنامه پیش بیاید که لزوم داشته باشد به وضوح بیان شود.علاوه بر این اف شارپ بصورت کاملی با چهارچوب .Net و کتابخانه کلاس اصلی آن یعنی BCL ترکیب شده و به راحتی میتوان از آن در #F استفاده کرد و این مسئله مانند #C و VB می باشد و حتی در مواردی استفاده از BCL در#F از دیگر زبانهای تحت .Net راحت تر است.

—————————————————–

قابل توجه کاربران شما می توانید این  مجموعه را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم در بسته های ۲۰۰ مگابایتی

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت چهارم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت پنجم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

 

 

پسورد فایل:www.aghazeh.com

—————————————————–

 

نکته: فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso.هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. و همچنین با استفاده از درایو مجازی، این فایل قابل اجرا خواهد بود. برای این منظور میتوانید از نرم افزار clone drive استفاده نمائید.

برای باز کردن فایلها نیاز به برنامه WinRAR و برای خواندن کتابها نیاز به Adobe Acrobat Reader دارید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.aghazeh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy/Paste آن بپرهیزید.

کاربر گرامی لطفانظر خود را در باره این مطلب بنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کسانی که قصد دانلود این مجموعه را دارند کمک شایانی خواهد نمود.

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما