آغازه لیست کتابها کتابهای هوش مصنوعی دانلود کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی

دانلود کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی

کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی . در این بخش از سایت آغازه کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی را برای شما آماده کرده ایم که این کتاب نوشته مصطفی عباس کیا می باشد که به بررسی الگوریتم ژنتیک پرداخته است. الگوریتم ژنتیک (Genetic Algorithm – GA) تکنیک جستجویی در علم رایانه برای یافتن راه‌حل تقریبی برای بهینه‌سازی و مسائل جستجو است. الگوریتم ژنتیک نوع خاصی از الگوریتمهای تکامل است که از تکنیکهای زیست‌شناسی فرگشتی مانند وراثت و جهش استفاده می‌کند. در واقع الگوریتم‌های ژنتیک از اصول انتخاب طبیعی داروین برای یافتن فرمول بهینه جهت پیش‌بینی یا تطبیق الگو استفاده می‌کنند.الگوریتم‌های ژنتیک اغلب گزینه خوبی برای تکنیک‌های پیش‌بینی بر مبنای رگرسیون هستند. مختصراً گفته می‌شود که الگوریتم ژنتیک (یا GA) یک تکنیک برنامه‌نویسی است که از تکامل ژنتیکی به عنوان یک الگوی حل مسئله استفاده می‌کند.مسئله‌ای که باید حل شود ورودی است و راه‌حلها طبق یک الگو کد گذاری می‌شوند که تابع fitness نام دارد هر راه حل کاندید را ارزیابی می‌کند که اکثر آنها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند. کلاً این الگوریتم‌ها از بخش های زیر تشکیل می‌شوند :  تابع برازش – نمایش – انتخاب –  تغییر.

عنوان کتاب: کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی

نویسنده: مصطفی عباسی کیا

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۲۰

حجم فایل: ۳ مگابایت

کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی

کتاب جامع پیرامون الگوریتمهای ژنتیک به زبان فارسی

در واقع الگوریتم‌های ژنتیک از اصول انتخاب طبیعی داروین برای یافتن فرمول بهینه جهت پیش‌بینی یا تطبیق الگو استفاده می‌کنند. الگوریتم‌های ژنتیک اغلب گزینه خوبی برای تکنیک‌های پیش‌بینی بر مبنای تصادف هستند. مختصراً گفته می‌شود که الگوریتم ژنتیک (یا GA) یک تکنیک برنامه‌نویسی است که از تکامل ژنتیکی به عنوان یک الگوی حل مسئله استفاده می‌کند. مسأله‌ای که باید حل شود ورودی است و راه‌حل‌ها طبق یک الگو کد گذاری می‌شوند که تابع fitness نام دارد هر راه حل کاندید را ارزیابی می‌کند که اکثر آنها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

الگوریتم ژنتیک، تکنیک جستجوی ژنتیکی, الگوریتمهای تکامل, الگوریتمهای ژنتیک, مقاله الگوریتم ژنتیک, عملگرهای الگوریتم, کاربرد الگوریتم ژنتیک, کاربرد الگوریتم ژنتیک در علم شیمی, الگوریتمهای مینیمم یابنده, هیوریستیک ها, الگوریتم ژنتیک موازی, الگوریتم ژنتیک سری

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما