آغازه سفارشات خرید پستی محصولات خرید پستی پکیج دانشجویان کامپیوتر در قالب ۴ عدد DVD

خرید پستی کتابهای سایت آغازه

شامل بیش از ۱۴ گیگابایت کتابهای رشته کامپیوتر به زبان فارسی خرید پستی پکیج دانشجویان کامپیوتر در قالب ۴ عدد DVD

تا حالا چقدر برای کتابهای گرون قیمت کنکوری و کمک آموزشی هزینه صرف کردید ؟ تا حالا چقدر برای پیدا کردن پروژه و تحقیق و جزوه در اینترنت جستجو کردید ؟  آیا از دست دادن اینهمه وقت و هزینه زیاد، ارزش داشته ؟ آیا امکان دانلود کلیه کتابهای سایت را بخاطر سرعت پایین اینترنت ندارید؟
سایت آغازه امروز با افتخار اعلام میکند که با آماده کردن بسته ایی ارزشمند و استثنایی( در قالب DVD 4 )، تمام نیاز های یک دانشجوی رشته کامپیوتر را برطرف کرده و آن را تقدیم به  همه کسانی میکند که خواهان پیشرفت و ارتقا تحصیلی با کمترین هزینه ممکن هستند.  جهت آشنا شدن شما با این پکیج، بخشی از محتویات آن را برای شما تشریح میکنم :

پکیج کلیه کتابهای سایت آغازه در قالب ۳ عدد DVD مخصوص دانشجویان رشته کامپیوتر شامل بیش از ۱۱ گیگابایت اطلاعات ارزشمند و حیاتی از جمله صدها جزوه با کیفیت از برترین اساتید دانشگاههای بزرگ ایران برای کلیه دروس رشته کامپیوتر ( کاردانی- کاردانی و کارشناسی- کارشناسی ارشد )، صدها پروژه آماده برای اکثر دروس رشته کامپیوتر با انواع زبانهای برنامه نویسی، صدها نمونه سوال امتحانات پایان ترم از دانشگاههای معتبر کشور، انواع تحقیق آماده برای دروس مختلف رشته کامپیوتر، صدها فایل و کتاب کمک آموزشی، جهت ارتقای سطح سواد دانشجویان کامپیوتر شامل  انواع کتابهای مرجع برنامه نویسی با زبانهای مختلف، کتابهای مرجع و آموزشی شبکه، کتابهای مرجع و آموزشی لینوکس، کتابهای مختلف و متنوع  روانشناسی مطالعه ، بیش از ۵۰ شماره از ضمیمه کلیک روزنامه جام جم با کیفیت عالی و همچنین چندین کتاب مرجع و ارزشمند از جمله کتابهای C و C** آقای جعفرنژاد قمی ، کتاب طراحی دیجیتال ( مدار منطقی ) آقای موریس مانو، کتاب جامع هوش مصنوعی آقای جلوه گر  … و صدها کتاب ارزشمند دیگر که در این بخش مجال معرفی آنها نمیباشد. این بسته شامل کتابهای مهندسی معکوس  و روشهای تست زنی و بسیاری از آموزشهای تصویری فارسی در باره آموزش زبانهای برنامه نویسی و همچنین رفرنسهای انگلیسی معتبر و بسیاری ازنمونه سوالات امتحانی کاردانی به کارشناسی و کنکورهای آزمایشی کشور میباشد. در این مجموعه کلیه نمونه سوالات پیام نور و جزوه های مقطع کاردانی به کارشناسی به همراه بیش از ۴۰۰ مگابایت پروژه های آماده برنامه نویسی و تحقیقهای دانشجویی می باشد. کلیه نمونه سوالات کنکور در مقطع کارشناسی ارشد به همراه اطلاعات کمکی برا یقبولی در کنکور و… . توضیح این بسته که شامل چه کتابهای با ارزشی است مجال گفتن نیست .فقط باید گفت که کلیه کتابهای سایت آغازه که بر روی سایت می بینید فقط ۸ درصد از کتابهای این مجموعه را شامل می شود. این بسته برای اولین بار از سایت آغازه در کشور منتشر می شود  . شما می توانتید این بسته را از سایت آغازه خریداری کنید. این بسته با پکیج جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و   IT فرق دارد و کلیه کتابهای این بسته از این مجموعه بخاطر حفظ حریم کسانی که این بسته را خریداری کرده اند جدا شده است. شما می توانید این بسته را از طریق خرید پستی دریافت کنید.
کلیه کتابها مطابق بر قوانین قانون جرايم رايانه ای بوده و هیچگونه مطالب و کتابهایی که با قوانین جمهوری اسلامی مغایرت داشته باشد در این بسته گنجانده نشده است

برای سفارش این محصول بر روی لینک خرید پستی زیر کلیک کنید.

لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید

خرید پستی

لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید

توجه:

سفارش شما زمانی ه اتمام رسیده است که کد رهگیری را دریافت کنید. برای اینکه سفارش شما زودتر ارسال شود لازم است کدرهگیری خود را یه شماره ۰۹۳۹۸۱۶۴۷۳۰ کنید. باید شماره تلفن ارسال کننده پیام کوتاه با شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت سفارش وارد نموده اید یکسان باشد .

مشتری گرامی پیشاپیش از خرید شما متشکریم. لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
۱- لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید برای دریافت كد پستی بر روی قبوض آب ، برق ، تلفن ،كنتور گاز همچنين پشت كارت ملی درج شده است . لذا خواهشمنديم كد پستی صحيح وارد نماييد.
۲- لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید
۳- لطفا به تعداد سفارشات خود قبل از ثبت کالا توجه فرمایید
۴- لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت هرچه بهتر ارتباط با شما خریدار محترم در صورت بروز هرگون مشکل و یا تاخیری کالا وارد کنید.

توجه:
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
کلیه سفارشاتی که در روزهای پنچ شنبه و جمعه ثبت میشوند روز شنبه ارسال خواهند شد.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، ۲ الی ۴ روز برای پست پیشتاز و ۳ الی ۷ روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد. باید توجه داشته باشید ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید )

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

لطفا به افراد خانواده و بستگان خود جهت دریافت بسته ارسالی در صورت عدم حضور خود به آدرس مربوطه اطلاع دهید

پرژه های آماده, کتابهای رشته کامپیوتر, کمک آموزشی, دانشجویان رشته کامپیوتر, جزوه های موسسه پارسه, کاردانی به کارشناسی, برنامه نویسی, تحقیقهای دانشجویی, کتابهای C و C++ آقای جعفرنژاد قمی ، کتاب طراحی دیجیتال ( مدار منطقی ) آقای موریس مانو, کتاب جامع, هوش مصنوعی آقای جلوه گر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما