آغازه سفارشات خرید پستی محصولات خرید پستی سيستم عامل مکينتاش قابل نصب روي پي سي Mac OS X Leopard 10.6.3 for Intel AMD

خرید پستی سيستم عامل مکينتاش قابل نصب روي پي سي Mac OS X Leopard 10.5.8 for Intel AMD

خرید پستی سيستم عامل مکينتاش قابل نصب روي پي سي Mac OS X Leopard 10.6.3 for Intel AMD.  نصب سيستم عامل مکينتاش بر روي PC همان طور که مي دانيد Mac OS فقط بر روي کامپيوترهاي مکينتاش شرکت اپل نصب مي شود ولي نسخه هاي جديد آن توسط برخي از گروه هاي کرک تغييراتي يافته است تا بتواند روي کامپيوترهاي سازگار با IBM و در واقع کامپيوترهايي که از CPU هاي AMD و Intel‌ استفاده مي کنند نصب و اجرا شود.

ويژگيهاي اين سيستم عامل:
قابليت نصب بر روي کامپيوترهاي داراي CPU‌هاي AMD و Intel
گرافيک بسيار بالا و پنجره هاي بسيار زيبا
دارا بودن نرم افزارهاي مورد نياز مانند پردازشگر متن و مرورگر اينترنت و Player مخصوص خود
سرعت بالا در کار
پايداري بالا و عدم هنگ کردن
سازگار با سخت افزارهاي معمول

فروشگاه هيچگونه تضميني جهت نصب اين سيستم عامل بر روي سيستم شما ندارد
اين سيستم عامل ظاهرا بر روي CPU هاي AMD نوع Phenom و Intel نوع Core 2 Due و Core 2 Quad نصب مي شود و نصب آن روي سيستم هاي با CPUي قديمي تر تضمين نمي شود.

درباره این سیستم عامل بیشتر بدانید.

پلنگ برفی اپل، ۲۸ اکتبر رسما عرضه شد. به نظر من قیمت بسیار ارزان ۳۰ دلاری آن، هر کسی را که بتواند از سد دردسرهای موجود در ایران بگذرد و این پول را بپردازد، به ارتقاء تحریک می‌کند. علاوه بر این اگر مثل من ناچار به استفاده از Microsoft Exchange باشید، این نسخه که اولین نسخه پشتیبانی کننده کامل از این پروتکل است، برایتان ارزش طلا را پیدا می‌کند.

دو دليل عمده براي افزايش انتظارات و توقعات از Mac OS X 10.5 نسبت بهنسخه‌هاي قبلي آن وجود دارد: نخست فرصت بيشتري كه اپل براي توسعه آن دراختيار داشت و دوم، اعلا‌م وجود چند ويژگي محرمانه مهم در اين سيستم‌عاملهنگامي كه براي اولين بار در كنفرانس جهاني توسعه‌دهندگان اپل به نمايشدرآمد.

در نهايت حاصل كار، سيستم‌عاملي است كه به زعم اپل بيش از سيصد تغيير بزرگو كوچك نسبت به نسخه قبلي در آن ديده مي‌شود (اپل فهرست كامل اين ويژگي رادر این آدرس : http://www.apple.com/macosx/features قرار داده است).

تصویری از محیط این سیستم عامل

به رغم ظاهر فريبنده لئوپارد، تغييرات رابط بصري نقطه تمركز اپل برايسيستم‌عامل جديد نبوده است. در حقيقت برخلا‌ف تصورات اوليه و چنان‌كه درادامه اشاره خواهد شد، بخش مهمي از تغييرات در سطح هسته و لا‌يه‌هاي زيرينسيستم‌عامل صورت گرفته است.
همان‌طور كه پيش‌تر گفته شد، نخستين گام جدي اپل به سمت پردازش ۶۴ بيتي درTiger برداشته شد. اما جهش بزرگ بعدي در اين مسير در لئوپارد رخ داده است.اين سيستم‌عامل اكنون از نرم‌افزارهاي كاربردي ۶۴ بيتي پشتيباني مي‌كند.
نكته جالب اين كه اين مسئله منجر به ارايه دو نسخه مجزا از سيستم‌عاملبراي نرم‌افزارهاي ۳۲ بيتي و ۶۴ بيتي نشده است بلكه اپل با استفاده ازباينري‌هاي يونيورسال پشتيباني از هر دو نوع نرم‌افزارها را براي دومعماريPower PC و X86 فراهم كرده است. در عين حال هسته سيستم‌عامل بهمنظور حفظ سازگاري با درايورهاي كنوني همچنان ۳۲ بيتي است. به اين ترتيبلئوپارد نخستين سيستم‌عامل اپل است كه همزمان از هر دو نوع نرم‌افزارپشتيباني مي‌كند.
نكته مهم ديگر اضافه شدن چند فريم‌ورك جديد در كنار بهبود فريم‌ورك‌هايقبلي OS X است. همان‌طور كه مي‌دانيد از سال ۲۰۰۱ به اين سو، اپل به منظورتسهيل فرآيند توسعه نرم‌افزاري براي سيستم‌عامل خود فريم‌ورك‌هاي مختلفيرا در اختيار برنامه‌نويسان قرار داده است. كوارتز، كوييك تايم، CoreAudio ،Core Image و Core Video همراه آن عرضه شده‌اند.
در لئوپارد ضمن بهبود فريم‌ورك‌هاي كنوني، نمونه‌هاي جديدي نيز اضافه شده است كه ‌Core Animation از مهم‌ترين آن‌ها محسوب مي‌شود.
Core Animation به‌عنوان يك موتور لا‌يه‌بندي (Layering) سريع، امكاناضافه كردن جلوه‌هاي انيميشن را با روشي آسان فراهم مي‌كند. مجموع اينتغييرات باعث شده تا لئوپارد چه در سيستم‌هاي جديد اپل و چه در مك‌هايقديمي سريع‌تر باشد.

برای سفارش این محصول بر روی لینک خرید پستی زیر کلیک کنید.

لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید.

لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید

خرید پستی

توجه:

سفارش شما زمانی ه اتمام رسیده است که کد رهگیری را دریافت کنید. برای اینکه سفارش شما زودتر ارسال شود لازم است کدرهگیری خود را یه شماره ۰۹۳۹۸۱۶۴۷۳۰ کنید. باید شماره تلفن ارسال کننده پیام کوتاه با شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت سفارش وارد نموده اید یکسان باشد .

مشتری گرامی پیشاپیش از خرید شما متشکریم. لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
۱- لطفا آدرس خود را دقیق و بدون ابهام به همراه پلاک و کد پستی ۱۰ رقمی وارد نمایید برای دریافت كد پستی بر روی قبوض آب ، برق ، تلفن ،كنتور گاز همچنين پشت كارت ملی درج شده است . لذا خواهشمنديم كد پستی صحيح وارد نماييد.
۲- لطفا ایمیل معتبری را جهت دریافت اطلاعات رهگیری وارد کنید
۳- لطفا به تعداد سفارشات خود قبل از ثبت کالا توجه فرمایید
۴- لطفا شماره تلفن همراه خود را جهت هرچه بهتر ارتباط با شما خریدار محترم در صورت بروز هرگون مشکل و یا تاخیری کالا وارد کنید.

توجه:
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
کلیه سفارشاتی که در روزهای پنچ شنبه و جمعه ثبت میشوند روز شنبه ارسال خواهند شد.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، ۲ الی ۴ روز برای پست پیشتاز و ۳ الی ۷ روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد. باید توجه داشته باشید ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید )

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

لطفا به افراد خانواده و بستگان خود جهت دریافت بسته ارسالی در صورت عدم حضور خود به آدرس مربوطه اطلاع دهید

سيستم عامل مکينتاش, Mac OS X Snow Leopard, سیستم عامل مک, CPU, Mac OS X 10.5

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما