آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT آپدیت جدید ویندوز ۷ نسخه های تقلبی را شناسایی می کند!

آپدیت جدید ویندوز ۷ نسخه های تقلبی را شناسایی می کند!

آپدیت جدید ویندوز ۷ نسخه های تقلبی را شناسایی می کند! . شرکت مایکروسافت اعلام کرده است یک آپدیت جدید برای ویندوز ۷ در راه است که قابلیت شناسای بیش از ۷۰ نوع برنامه کرک سازی ویندوز ۷ را دارد. و پس از نصب هر ۹۰ روز یک بار به سرور اصلی متصل می شود تا جدیدترین اطلاعات در مورد نرم افزار های کرک کننده ویندوز ۷ را دریافت کند و همواره بروز باشد.

این بروزرسانی (Update) در تاریخ ۱۶ فوریه در سایت مایکروسافت جهت دانلود قرار می گیرد و در پایان ماه نیز در سیستم آپدیت خودکار ویندوز اضافه خواهد شد. البته نصب این آپدیت اختیاری است, یعنی هیچ اجباری در نصب این بروزرسانی وجود ندارد و شما با خیال راحت می توانید از نصب آن صرفه نظر کنید. اما در صورتی که تنظیمات ویندوز شما به نحوی باشد که در حالت خودکار تمامی آپدیت ها را دانلود و نصب کند ممکن است بدون اطلاع شما این ابزار در ویندوز شما نصب شود, لذا پیشنهاد می کنیم در بخش آپدیت ویندوز گزینه ی:
Check for updates but let me choose whether to download and install them

را انتحاب نمایید. با انتخباب این گزینه دیگر آپدیت های ویندوز به صورت خودکار در سیستم نصب نشده و شما می توانید آپدیت های مورد تایید را انتخاب و سپس نصب نمایید. در ادامه مایکروسافت می افزاید که هدف این آپدیت فقط شناسایی ویندوز ۷ های تقلبی نیست بلکه شناسایی کرک های آلوده به بدافزار (Malware) و اطلاع آن به کاربر نیز هست.

اما اگر این ابزار بر روی سیستم نصب شود چه اتفاقی می افتد؟
مایکروسافت می گوید هیچ اختلالی در عملکرد ویندوز به وجود نمیاد. فقط یک پنجره به صورت مکرر باز می شود تا تقلبی بودن ویندوز را نشان دهد و درخواست خرید لیسانس کند, همچنین پشت صفحه نمایش نیز (Desktop Background) سیاه می شود.

آپدیت جدید ویندوز ۷ نسخه های تقلبی را شناسایی می کند!

همچنین به نظر میاد این ابزار شناسایی کرک در سرویس پک آینده ویندوز ۷ به صورت خودکار نصب شده باشد تا کار را برای هکر ها و کاربران آن مشکل ساز کند.

آپدیت, بروزرسانی, مایکروسافت, ویندوز, ویندوز ۷, ویندوز تقلبی, کرک ویندوز

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما