آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT آنتی‌ویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی از Windows 7

آنتی‌ویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی از Windows 7 . شرکت امنیتی Panda Security، روز گذشته اعلام کرد که کلیه نرم‌افزارهای خود را به قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل Windows 7 مجهز کرده است.

آنتی‌ویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی از Windows 7

بر این اساس، ضمن این که این نرم‌افزارها در حال حاضر با نسخه بتای ویندوز هفت سازگار هستند، آماده انتشار رسمی این سیستم‌عامل جدید و پیشرفته در اواخر ماه آینده میلادی می‌باشند. بنا بر اعلام پاندا، نسخه‌های ۲۰۱۰ از محصولات خانگی این شرکت که چندی پیش به صورت رسمی منتشر شدند، نخستین نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت محسوب می‌شوند که Windows 7 را به صورت کامل و جامع پشتیبانی می‌کند.

این برنامه‌های ضدویروس که از فناوری حفاظتی “هوش یکپارچه” بهره می‌برند، دریافت نمونه‌های ویروسی، پردازش اطلاعات امنیتی و سپس بروزرسانی کاربران را بر مبنای محاسبات ابری و به شکل مستمر، لحظه به لحظه و بی‌وقفه (Real-time) انجام می‌دهند. این شرایط موجب شده است که قدرت کشف و سپس پاکسازی ویروس‌های رایانه‌ای توسط نرم‌افزارهای امنیتی به شدت افزایش یابد تا حدی که تنها لابراتوارهای امنیتی پاندا اعلام کرده که به رکورد کشف ۵۰ هزار کد مخرب رایانه‌ای در روز نزدیک شده است.

از آن جا که خرابکاران اینترنتی و هکرها به طور بی‌وقفه در جست‌وجوی نقص‌های امنیتی و راه‌های نفوذ به برنامه‌های پرکاربرد هستند، شرکت‌های امنیتی توصیه اکید می‌کنند که در صورت مهاجرت کاربران به سیستم‌های عامل جدیدتر، حتماً از نرم‌افزارهای ضدویروس سازگار با آنها استفاده شود.

لازم به ذکر است که ضدویروس‌های جدید پاندا با قابلیت پشتیبانی Windows7 به صورت کاملاً رایگان و از طریق این آدرس قابل دریافت هستند: http://www.pandasecurity.com/windows7/

Panda Labs، windows 7، آنتی ویروس، ویندوز ۷، پاندا

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما