کتاب آموزشی VMware Systems به فارسی برای شما کاربران عزیز سایت اغازه آماده دانلود کرده ایم. کتاب آموزشی VMware Systems نوشته‌ی فرشید باباجانی، اولین کتاب کامل در ایران است که اکثر محصولات شرکت VMware را مورد بررسی قرار داده است. در این کتاب تمام آموزش‌ها به صورت بسیار ساده و روان ارائه شده تا کسانی که تجربه کار با آن‌ها را ندارند بتوانند به راحتی با نرم‌افزار‌ها کار کند. شرکت معروف VMware شرکت فراهم‌کن..

کتاب آموزش CCNA Security نوشته‌ی فرشید باباجانی را برای کاربران عزیز سایت اغازه جهت دانلود قرار می دهیم. همانطور که می دانید. دوره‌ی Cisco Certified Network Associate Security یا همان CCNA Security برای ایجاد امنیت مقدماتی در شبکه‌‌ای که از محصولات سیسکو استفاده می‌کند کاربرد دارد، با داشتن این گواهینامه امنیتی می‌توانید مهارت‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های امنیتی، تشخیص تهدیدات و آسیب پذیری‌ها را کسب ک..

کتاب آشنایی با Java و J2EE نوشته‌ی مهدی وجدانی را برای شما کاربران عزیز سایت اغازه آماده دانلود کرده ایم. زبان برنامه نویسی جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا به شمار می‌آید که اولین ‌بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شد. زبان جاوا به سی پلاس پلاس شباهت دارد، اما مدل شیءگرایی آسان‌تر است. برنامه‌های نوشته شده به زبان جاوا بر روی هر گونه سیستم عامل و هر نوع وسیلهٔ الکترونیکی اجرا می‌شوند. ولی J2EE در واقع نسخه سازمانی ..

آموزش تصویری لینوکس Lpic2 201 جادی را برای شما علاقه مندان حوزه ی Linux  آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. شایان ذکر است که منبع این دوره ی آموزشی سایت gotoclass  می باشد . LPIC-2 دومین مدرک از مجموعه مدارک حرفه ای سطح بندی شده LPI لینوکس می باشد. این مدرک صلاحیت داوطلب در زمینه مدیریت شبکه هایی مختلط در اندازه های کوچک تا متوسط را تایید می کند. برای دریافت LPIC-2 لازم اس..

کتاب آموزش جاوا اسکریپت همراه ۵۰ پروژه کاربردی به فارسی نوشته ی هادی احمدی را برای شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی تحت وب آماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت یک زبان اسکریپتی و سمت کلاینت می باشد که در لا به لای کدهای HTML یک صفحه وب قرار می گیرد و موجب انجام سریع تر فعالیت ها، درخواست های سمت سرور و در مجموع بهبود عملکرد یک برنامه تحت وب می ..

کتاب آموزش لینوکس Linux به فارسی نوشته احسان نیک آور را برای شما علاقه مندان حوزه لینوکس آماده دانلود کرده ایم. این کتاب در ۱۱۶ صفحه به نگارش در آمده است که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز سایت آغازه واقع شود. این کتاب در شانزده فصل تهیه شده است که در هر بخش، مطالب کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از سیستم‌عامل لینوکس در آن مطرح شده است. . یادگیری لینوکس برخلفا تصور عمومی بسیار راحت هست ، فقط کا..

جزوه مدار منطقی کارشناسی ارشد را برای شما علاقه مندان سایت اماده کرده ایم. جزوه درس مدار منطقی جزوه مناسب برای دانشجویان عزیز با مطالعه این جزوه بسیاری از نکات کتاب موریس مانو را یکجا مرور کنند مناسب می باشد. این جزوه از گیتهای منطقی ، جدول کارنو ، فلیپ فلاپ و… را پوشش می دهد. هدف از این درس برسی مدار منطقی و چگونگی طراحی آنها می باشد.طراحی یک مدار منطقی بایستی بهینه باشد بطوریکه بتواند رفتار از پیش تعین ش..

دانلود جزوه درس سیگنال و سیستم دکتر شکفته را برای شما کاربران عزیز سایا آغازه آماده دانلود کرده ایم . درس سیگنال سیستم ها شامل مطالب: تعریف ریاضی سیگنال و سیستم و خواص آن ، سیستمهای خطی نا متغیر با زمان، سری فوریه و تبدیل فوریه زمان پیوسته و گسسته، نمونه برداری سیگنالهای پیوسته، تبدیل لاپلاس، تبدیل Zو آشنایی با فیلترها و سیستمهای کنترل خطی می باشد که در این جزوه به آن پرداخته می شود. به صورت اسکن شده با ..

کتاب آموزش برنامه نویسی ios به زبان swift به فارسی نوشته مهندس افشین رفوا را برای شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی آماده کرده ایم. این کتاب در ۳۵۰ صفحه به نگارش در آمده است. که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. همانگونه که می دانید سوئیفت یک زبان برنامه نویسی کامپایلری چند شیوه ای عمومی است که برای iOS، macOS، watchOS، tvOS و لینوکس توشر شرکت Apple تولید شده است. سوئیفت یک زبان برنامه نویسی..

ترجمه کتاب یادگیری ماشین نوشته تام میشل (Machine Learning: Tom M. Mitchell) را با شما کاربران گرامی  سایت آغازه به اشتراک گذاشته ایم که توسط محمد نخبه زعیم ترجمه شده است. این ترجمه در قالب ۱۳ فصل و ۳۸۰ صفحه به زبان فارسی و روان ترجمه گردیده است . همانطور که می دانید در مبحث یادگیری ماشین (Machine Learning) همواره با این سوال روبرو هستیم که چگونه می توان ساختاری برای برنامه های کامپیوتری طراحی نمود ک..