آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب آموزش کاربرد نرم افزار فتوشاپ Photoshop در عکاسی دیجیتال

کتاب آموزش کاربرد نرم افزار فتوشاپ Photoshop عکاسی دیجیتال

نرم افزار فتوشاپ یکی از معروف ترین ابزارهای پردازشگر گرافیکی می باشد که میتوان در دنیای عکاسی دیجیتال از آن استفاده های فراوانی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Adobe می باشد که می توان از آن در ایجاد و ترکیب و ویرایش تصاویر دیجیتالی و نگاره ها استفاده کرد. Photoshop بر روی سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش قابل نصب و اجرا می باشد. معروفیت فتوشاپ شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمتPSD به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود . شما در این کتاب کاربرد فتوشاپ در عکاسی دیجیتال آشنا خواهید شد. امید است این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کاربرد نرم افزار فتوشاپ Photoshop عکاسی دیجیتال

نویسنده: علی حیدری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۱۸

حجم فایل: ۸٫۵ مگابایت

فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی بسیار قوی و فوق العاده محصول شرکت Adobe می باشد که امروزه بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند. آخرین نسخه از نرم افزار فتوشاپ CS5 بوده که با حجم بالایی در اینترنت برای دانلود قرار گرفته است و هنگام نصب نیز زمان زیادی را صرف می کند و یکی از مهمترین مشکلات آن این است که هرچه نسخه های این نرم افزار جدیدتر می شود سخت افزار بالاتری را طلب می کند که همین امر برای کامپیوترهای قیدیمی بسیار مشکل ساز است.

کلمات کلیدی: کاربرد نرم افزار فتوشاپ, Photoshop در عکاسی دیجیتال, عکاسی دیجیتال با فتوشاپ, روتوش عکس با فتوشاپ, آموزش روتوش عکس با فتوشاپ, آموزش ادوبی فوتوشاپ, دانلود کتاب آموزش Photoshop

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما