آغازه لیست کتابها کتابهای مهندسی نرم افزار دانلود کتاب آموزش مهندسی نرم افزار به زبان فارسی

کتاب آموزش مهندسی نرم افزار

مهندسی نرم افزار Software-Engineering به محموعه کاربردهای مهندسی برای طراحی و توسعه و پیاده سازی و نگهداری از یک محصول نرم افزاری در یک روش ساخت یافته و سیستمی تعریف می شود. کتاب اصول مهندسی نرم افزار نوشته ایمان مختاری که در سال ۱۳۸۸ بر اساس کتاب پرسمن نوشته شده است یکی از جزوه های الکترونیکی بسیار خوب برای مطالعه درس مهندسی نرم افزار در رشته کامپیوتر می باشد که در ۱۷۷ صفحه تهیه شده است. بطور کلی می توان مهندسی نرم‌افزار اغلب شامل فرایند خطی تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است؛ که با به کارگیری روش‌های فنی و علمی از علوم مهندسی موجب تولید نرم‌افزاری با کیفیت مطلوب در طول یک فرایند انتخابی مناسب پروژه می‌شود. این کتاب به گونه ای تهیه شده است که برای درس مهندسی نرم افزار ۱ مناسب بوده و با زبانی ساده شما دانشجویان عزیز را با مباحث مهندسی نرم افزار آشنا می نماید. امید است که این کتاب مورد توجه شما کاربران عزیز سایت آغازه قرار بگیرد. در ادامه سر فصل های این کتاب عنوان شده است. و نیز تعاریف مختلف مهندسی نرم افزار از دیدگاه های مختلف بیان شده است. برای دسترسی به سایر کتب درس مهندسی نرم افزار به لینک کتابهای درس مهندسی نرم افزار مراجعه نماید.

 عنوان: کتاب آموزش مهندسی نرم افزار 

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: ایمان مختاری

تعداد صفحه: ۱۷۷

حجم فایل: ۴٫۷ مگابایت

کلمات کلیدی : آموزش مهندسی نرم افزار, جزوه مهندسی نرم افزار, دانلود کتاب مهندسی نرم افزار, کتاب آموزش مهندسی نرم افزار, مهندسی نرم افزار, مهندسی نرم افزار یک , مهندسی نرم افزار ,

تعریف مختلف مهندسی نرم افزار:

از دیدگاه Pressman: به مجموعه ای از فن آوری ها، روش ها و ابزارهای مبتنی بر اصول مهندسی که در توسعه ی نرم افزار استفاده می شود، مهندسی نرم افزار گفته می شود.
از دیدگاه Sommerville: مهندسی نرم افزار در دهه ۱۹۶۰ در کنفرانسی با نام بحران نرم افزار مطرح می گردد.
مهندسی نرم افزار در ارتباط با توسعه ی سیستم های نرم افزاری به شکل فعالیت گروهی است و از قواعد مهندسی استفاده می کند و شامل جنبه های فنی و غیرفنی است.
از دیدگاه Bauer: مهندسی نرم افزار عبارت از توسعه و استقرار نرم افزار با استفاده از اصول دقیق مهندسی برای دستیابی به نرم افزاری با صرفه اقتصادی است که دو شرط قابل اعتماد و کارا را دارد.
مهندسی نرم افزار هم ارز با برنامه نویسی نیست، بلکه برنامه نویسی فقط جزیی از مهندسی نرم افزار است

سر فصل های این کتاب به شرح زیر می باشد:

فصل اول: محصول
فصل دوم: فرآیند
فصل سوم: مفاهیم مدیریت پروژه
فصل چهارم: متریک های پروژه و فرآیند نرم افزار
فصل پنجم: طرح ریزی پروژه نرم افزاری
فصل ششم: مدیریت و تحلیل ریسک
فصل هفتم: زمان بندی و ردگیری پروژه

منبع: مهندسی نرم افزار

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم :

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک کمکی)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما