آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود کتاب آموزش فریم ورک کُدایگنایتر (CodeIgniter) به زبان فارسی

کتاب آموزش فریم ورک کدایگنایتر CodeIgniter

کُدایگنایتر (CodeIgniter) یک فریم ورک تحت وب زبان PHP می باشد که به صورت متن باز در اختیار کاربران قرار گرفته است . کُدایگنایتر یک فریم ورک بر اساس معماری mvc و یا Model View Controller است که این امکان را برای طراحان وب سایت می دهد تا بتوانند صفحه های وب داینامیک بسازند. در این فریم ورک ساختار آدرس وب URL بر اساسموتورهای جستجو بهینه شده است. نخستین نگارش همگانی کدایگنایتر در ۲۸ فوریهٔ ۲۰۰۶ بود و واپسین نگارش در ۲۶ جون ۲۰۰۸ است.کُدایگنایتر فریم‌ورک که با زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌است کار توسعهٔ نرم‌افزار را در سنجش با کدنویسی از آغاز شتاب می‌بخشد. این کتاب راهنمای جامع فریم ورک CodeIgniter است که به زبان فارسی توسط حمید رضا پهلوان نوشته و تنظیم شده است. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب : کتاب آموزش فریم ورک کدایگنایتر CodeIgniter

زبان کتاب: فارسی

نویسنده: جمید رضا چهلوان

تعداد صفحه: ۱۲۳

حجم فایل: ۱ مگابایت

کلمات کلیدی: کدایگنایتر, CodeIgniter چیست, آموزش نرم افزار, نرم افزار تحت وب, طراحی سایت با فریم ورک php, آموزش کدایگنایتر, دانلود کتاب آموزش کدایگنایتر, چارچوب نرم‌افزاری تحت وب متن‌باز, فریم‌ورک کُدایگنایتر

 فریم ورک کدایگنایتر CodeIgniter

CodeIgniter به اختصار CI ، در حقیقت یـه چهـارچوب یـا Frame Work به زبان php است که دارای دوره یادگیری بسیار کوتـاهی هسـت و بـرای php کارانی ساخته شده است که به دنبال یک ابزارساده و مناسب و سریع برای ایجادسایتهایی بــا تمام قابلیتها هستند.
CI سریع است به طوری که ایجاد کنندگان آن شما را برای پیدا کـردن فریـم ورکـی بـا performance بالتر به چالش میکشند! در حقیقت CI یکی از بهترین گزینه ها برای اجرا بر روی هاست های به اشتراک گزاشته شده است و برای آنهاییست که از فریم ورک ها یا قال ه‌بهای کاری سنگین و بزرگ کـه تمامـًا مسـتند نشده اند، خسته شد ه‌هاند و به دنبال جایگزین میگردند. CI از الگـوی MVC یـا (Model-View-Controller ) اسـتفاده میکنـم و بـه ایـن ترتیـب لیـه منطقی سایت و لیه ارائه از هم جدا می شوند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۲ )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما