آغازه پروژه و سورس کد پروژه های ASP.NET دانلود پروژه سیستم هتل با ASP.net به همراه مستندات برنامه و سورس کد

پروژه سیستم هتل با ASP.net به همراه مستندات

در این بخش از سایت آغازه سورس کد پروژه های ASP.NET سورس کد سیستم رزو هتل با تکنولوژی ASP.NET که دارای امکانتی مانند رزرو اتاق ، نمایش اطلاعات کاربران ، ثبت نام کاربران و… می باشد. پایگاه داده این پروژه دانشجویی Sql Server می باشد که امید است این سورس کد مورد توجه دانشجویان عزیز قرار بگیرد. این پروژه به همراه داکیومنت تهیه شده است که می توانید رایگان دانلود کنید.

عنوان :پروژه سیستم هتل ASP.net همراه مستندات

حجم فایل: ۸٫۵ مگابایت

پیش نمایش سورس کد برنامه

 وبسایت هتل داری و سیستم رزرو هتل با ASP

کلمات کلیدی: پروژه سیستم هتل با ASP.net, وبسایت هتل داری با ASP.net, سیستم رزرو هتل با ASP, دانلود سورس هتل داری به زیان ASP

ASP.NET فراتر از یک نسخه تکمیل شده در مقایسه با نسخه قبلی خود یعنی ASP کلاسیک است. ASP.NET یک محیط کامل جهت پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب است. با اینکه ASP.NET از لحاظ گرامر با ASP کلاسیک شباهت هائی را دارد ولی تکنولوژی فوق با ارایه یک مدل جدید برنامه نویسی بهمراه زیر ساخت های لازم امکان ایجاد نرم افزارهای تحت وب را با امنیت و استحکام بیشتر فراهم می آورد.

ASP.NET برخلاف ASP کلاسیک ترجمه می گردد. در محیط دات نت می توان با استفاده از هر یک از زبانهای برنامه نویسی حمایت شده نظیر: Visual Basic.Net/c#/Jscrip.Net اقدام به نوشتن برنامه ها نمود. برنامه های ASP.NET از تمامی توان و پتانسیل های ارایه شده توسط دات نت استفاده می نمایند.

در ASP.NET می توان از ویرایشگرها ی ویژوال و سایر ابزارهای برنامه نویسی نظیر ویژوال استودیو دات نت استفاده نمود. پیاده کنندگان نرم افزارهای تحت وب به کمک ASP.NET می توانند از دو تکنولوژی عمده فرم های وب (Web Forms) و سرویس های وب (Web service) برای ایجاد نرم افزار استفاده نمایند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما